تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
کد خبر : 64612

فرمانده سپاه هشترود:

رمز موفقیت در رده‌های مقاومت سپاه تلاش و کوشش شبانه‌روزی است/ قرارگاه خاتم الانبیا الگوئی برای سسایر نهادهاست

رمز موفقیت در رده‌های مقاومت سپاه تلاش و کوشش شبانه‌روزی است/ قرارگاه خاتم الانبیا الگوئی برای سسایر نهادهاست

سرهنگ احمد تقی پور گفت: رمز موفقیت در رده‌های مقاومت سپاه تلاش و کوشش شبانه‌روزی است که در این راستا سپاه هشترود توانسته اقدامات اساسی و ارزشمندی انجام دهد که باید از کسانی که جانانه تلاش می‌کنند تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، احمد تقی‌پور فرمانده سپاه هشترود در جشنواره تجلیل از رده‌های مقاومت سپاه این شهرستان اظهار داشت: سپاه مظهر تمام نمای اقتدار و عظمت کشور بوده و با تمام قوا در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب ایستاده و تا آخرین لحظه از کیان اسلام دفاع خواهد کرد.

وی افزود: رزمندگان اسلام و انقلاب در طول دفاع مقدس ایثارگرانه و از جان گذشتگی در مقابل دشمن ایستاده و یک وجب از خاک کشور را از دست ندادند.

تقی‌پور با بیان اینکه لباس سبز پاسداری ارزشمند بوده، خاطرنشان کرد: سپاهیان و بسیجیان جان برکف همیشه آماده دفاع از کیان کشور در برابر استکبار جهانی بوده و راه شهدا و امام شهدا را ادامه داده و با الهام از وصیت‌نامه امام عزیز و در تبعیت از ولایت فقیه به اهداف خود پایبند بوده و خواهد بود.

وی تاکید کرد: رمز موفقیت در رده‌های مقاومت سپاه تلاش و کوشش شبانه‌روزی است که در این راستا سپاه هشترود توانسته اقدامات اساسی و ارزشمندی انجام دهد که باید از کسانی که جانانه تلاش می‌کنند تجلیل و قدردانی کرد.

فرمانده سپاه هشترود از قرارگاه خاتم الانبیا به عنوان الگوی نهادها یاد کرد و گفت: قرارگاه خاتم الانبیا اقدامات خوبی در راستای عمران و آبادانی کشور انجام داده است.

وی در ادامه اظهار داشت: اگر ما دین خداوند را یاری کنیم خدا نیز ما را یاری خواهد کرد و در این راستا پایگاه‌های مقاومت باید در رابطه با کمک به نیازمندان و مردم عزیز تلاش کنند.

فرمانده سپاه عاشورا در ادامه با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی گفت: به حمدالله کارهای خوبی در بخش  عمرانی، فرهنگی و سازندگی به خصوص اردوهای جهادی در سایه فرماندهی واحد در سطح شهرستان انجام شده است که باید قدردان زحمات عزیزان تلاشگر بود.

تقی‌پور در بخش دیگری از مطالب خود با اشاره به وجود ماهواره در زندگی مردم یادآور شد: استفاده از ماهواره یعنی دعوت از آمریکا و دشمنان به خانه که نتیجه آن بی‌بندوباری، اعتیاد، طلاق و مسائلی بدتر از این در زندگی مردم است.

وی افزود: رواج طلاق، اعتیاد جوانان و اغفال آنان از اهداف پلید دشمنان اسلام و انقلاب است که باید نسبت به این امر هوشیار بود و خانواده‌ها را در جهت استفاده نکردن از ماهواره متقاعد کرد.

فرمانده سپاه هشترود، استفاده قشر جوان از وجود علما را مؤثر و مفید خواند و گفت: علما می‌توانند جوانان را با استفاده از آموخته‌های خود به مسیر مطلوب هدایت کنند.

در پایان مراسم از رده‌های موفق سپاه هشترود تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.