تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
کد خبر : 64456

فرماندار هشترود خبر داد؛

گازرسانی به ۵۰ روستای شهرستان هشترود با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار

گازرسانی به ۵۰ روستای شهرستان هشترود با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار

فرماندار هشترود از طرح گازرسانی به ۵۰ روستای این شهرستان با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: این طرح هم اکنون در مرحله پیمان سپاری و انتخاب پیمانکار است.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، حسن مستفید فرماندار هشترود روز سه شنبه در بازدید از پروژه گازرسانی به روستاهای هشترود اظهار کرد: طرح گازرسانی به ۲۸ روستای بخش مرکزی با ۹۱ میلیارد ریال اعتبار شامل ۱۱۶ هزار متر شبکه توزیع پلی اتیلنی و ۵ هزار و ۹۰۰ متر شبکه توزیع فولادی است و با بهره برداری از آن یک هزار ۱۰۰ خانوار روستایی از نعمت گاز برخوردار می شوند.

 
وی همچنین از شروع عملیات گازرسانی به ۲۲ روستای نظرکهریزی در هفته دولت خبر داد و گفت: اعتبار این طرح ۵۹ میلیارد ریال است و ۱۱۶ هزار متر لوله گذاری خواهد شد.

 
مستفید همچنین خواستار تکمیل ساختمان اداره گاز شهر نظرکهریزی شد و افزود: برای این ساختمان که پیشرفت فیزیکی آن ۴۰ درصد است ۱۰ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته و با بهره برداری از آن ارایه خدمات به مردم منطقه تسهیل می شود.

 
وی همچنین در بازدید از طرح های شهرداری نظرکهریزی گفت: شهرداری طرح های جدول گذاری به طول هزار و ۴۵۰ متر، اجرای سنگ فرش و آسفالت ریزی خیابان ها به طول هزار و ۲۵۰ متر را با اعتبار چهار میلیارد و ۸۰ میلیون ریال در این شهر اجرا کرده است.

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.