تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
کد خبر : 64454

در جلسه شورای ترافیک شهرستان هشترود مطرح شد؛

نصب دوربین مدار بسته کنترل ترافیک در مرکز شهر/ ضرورت ایجاد پل هوایی یا احداث کمربندی برای شهر نظرکهریزی/ هر گونه افزایش کرایه در مسیر هشترود به تبریز قانونی نیست

نصب دوربین مدار بسته کنترل ترافیک در مرکز شهر/ ضرورت ایجاد پل هوایی یا احداث کمربندی برای شهر نظرکهریزی/ هر گونه افزایش کرایه در مسیر هشترود به تبریز قانونی نیست

جلسه شورای ترافیک شهرستان هشترود صبح امروز با حضور اعضا و در اتاق جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، محمدتقی سلطانی فرمانده انتظامی هشترود صبح امروز در جلسه شورای ترافیک این شهرستان از نصب دوربین مدار بسته کنترل ترافیک در مرکز شهرهشترود خبر داد و گفت: ثبت تخلفات رانندگان، کنترل ترافیک و از همه مهمتر کنترل مستمر و شبانه‌روزی امنیت در مسیرها و خیابان‌های هشترود از مهمترین اهداف فعال شدن این دوربین‌ها است.

 

 

وی افزود: از طریق سیستم و تجهیزاتی که در اختیار داریم، بتوانیم با متخلفان راهنمایی و رانندگی و کسانی که در خیابان‌ها تخلف می‌کنند  برخورد کنیم.

 

 

سلطانی ابراز امیدواری کرد که در صورت همکاری سایر نهادها و تأمین اعتبار می‌توانیم در سایر نقاط شهر نیز این دوربین‌ها را فعال کنیم تا همه نقاط شهر را در کنترل داشته باشیم.

 

 

ضرورت ایجاد پل هوایی یا احداث کمربندی برای شهر نظرکهریزی

 

 

تیمور امیرانلوی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان هشترود نیز ایجاد پل هوایی یا احداث کمربندی برای شهر نظرکهریزی هشترود را ضروری دانست و افزود: هرگونه ایجاد سرعت‌گیر در محور نظرکهریزی به هشترود و مراغه چه در جاده و چه در داخل شهر نظرکهریزی غیرقانونی است.

 

 

وی ادامه داد: اگر شهرداری نظرکهریزی جاده عبوری هشترود به مراغه را تحویل بگیرد و جزء الحاقی شهر حساب کند می‌تواند سرعت‌گیرهای استاندارد را فقط در داخل شهر نصب کند.

 

 

هر گونه افزایش کرایه در مسیر هشترود به تبریز قانونی نیست

 

 

جلال اجلی مسؤول حمل و نقل پایانه‌های مسافربری هشترود، میانه و چاراویماق نیز گفت: ماشین‌های مسافربر برون شهری باید کارت هوشمند داشته باشند.

 

 

وی افزود: هر راننده‌ای که فاقد کارت هوشمند باشد خودروی وی در جاده  متوقف خواهد شد.

 

 

اجلی در ادامه هر گونه افزایش کرایه در مسیر هشترود به تبریز را از سوی رانندگان تخلف دانست و گفت: هیچ‌گونه دستوری برای افزایش کرایه در این مسیر داده نشده است.

 

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.