تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۹:۰۵
کد خبر : 64385

رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود در واکنش به خبر پیک هشترود:

بدنبال ایجاد محیطی آرام در بیمارستان هستیم و نه درآمدزائی/ نظارت بر پارکینگ را افزایش داده ایم

بدنبال ایجاد محیطی آرام در بیمارستان هستیم و نه درآمدزائی/ نظارت بر پارکینگ را افزایش داده ایم

دکتر جواد بابائی گفت: واقعا بیمارستان محلی باید باشد تا همه به راحتی و ارامش به ان دسترسی داشته باشند نه اینکه فرد برای ملاقات هم ماشینش را جلوی اورژانس پارک نماید.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، بعد از انتشار خبری مبنی بر اینکه “بیماران هشترودی همچنان برای ورود به بیمارستان هزینه پرداخت می کنند دکتر بابایی رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود با ارسال جوابیه ای به این خبر واکنش نشان داد. متن این جوابیه بدین شرح است:

با سلام
همانطوریکه قبلا هم به استحضارتان رسید، هیچ بیماری برای ورود به بیمارستان ورودیه نمی پردازد. نمی دانم چرا اصرار بر این امر دارید. چونکه همه بیماران اورژانسی، افرادی که از طرف درمانگاه دستور بستری دارند و بیمارانی که مرخص شده اند می توانند بیمار خود را در جلوی در اورژانس پیاده و سوار کنند و طبعا بعد از آن باید ماشین خود را در بیرون بیمارستان پارک کنند و هزینه ای پرداخت نمی کنند. در صورتیکه بخواهند از پارکینگ استفاده کنند، طبیعی است که باید هزینه انرا بپردازند.

بنابراین ضمن اینکه من امروز مجددا به مسئولین بیمارستان تاکید کردم تا نظارت دقیقی بر ابن امر داشته باشند دوستان را هم به رعایت انصاف توصیه می کنم.

واقعا بیمارستان محلی باید باشد تا همه به راحتی و ارامش به ان دسترسی داشته باشند نه اینکه طرف برای ملاقات هم ماشینش را جلوی اورژانس پارک نماید.

ما واقعا به فکر رعایت ارامش محیط بیمارستان هستیم نه درامد زایی‌.

در هیچ بیمارستانی هم مرسوم نیست که همه با خودرو شخصی تا در ورودی بیمارستان بروند.

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.