تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۶ - ۹:۱۳
کد خبر : 64269

نماینده هشترود و چاراویماق در مجلس:

سهم‌‌خواهی اصلاح‌‌طلبان از روحانی دولت را به حاشیه می‌‌برد

سهم‌‌خواهی اصلاح‌‌طلبان از روحانی دولت را به حاشیه می‌‌برد

سیدحمزه امینی با بیان اینکه اصلاح‌‌طلبان به‌‌تنهایی موجب پیروزی روحانی نشدند، سهم‌خواهی آنان از رئیس‌‌جمهور را اشتباه توصیف کرد.

به گزارش پیک هشترود، سید حمزه امینی نماینده هشترود و چاراویماق در مجلس در گفت‌‌‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج با اشاره به سهم خواهی اصلاح‌‌طلبان از روحانی برای تصدی پست‌‌های وزارت و انتخاب اعضاء هیئت دولت، ابراز داشت: اینکه اصلاح طلبان فقط خود را مسبب پیروزی روحانی در انتخابات بدانند اصلا درست نیست، زیرا گروه‌‌‌ها و طیف‌‌‌‌‌های مختلف در این پیروزی نقش داشتند.

 

وی افزود: مردم با توجه به شعارهای انتخاباتی به روحانی رأی داده‌‌‌‌اند و هیچ حزب و گروهی نمی‌‌تواند رأی مردم را به نفع خود مصادره کند، در دین مبین اسلام بر اهمیت مشورت تأکید شده و گروه‌‌های مختلف به جای سهم خواهی باید خواهان مشورت با رئیس دولت دوازدهم باشند، سهم خواهی دولت را به حاشیه می‌‌‌‌‌‌‌برد و این اصلا به نفع کشور نیست.

 

نماینده مردم هشترود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شخصیت سیاسی حسن روحانی اذعان داشت: وی شخصیتی معتدل داشته و با اکثر احزاب و گروه‌‌‌های سیاسی کشور ارتباط دارد، با احتساب این موضوع وی به هیچ وجه تسلیم خواسته اصلاح طلبان و هیچ گروه دیگری نخواهد شد.

 

وی در پایان بیان داشت: همانطور که در دولت یازدهم هم می‌‌بینیم برخی از وزراء اصولگرا هستند و این نشان می‌‌دهد که روحانی در چیدمان کابینه‌‌‌‌اش با همه گروه‌‌های سیاسی تعامل خواهد داشت، گرچه اصلاح طلبانی هم که در کابینه حضور دارند مدعی هستند که دولت یازدهم دولت اصلاحات است.

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.