تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
کد خبر : 64260

مدیر جهادکشاورزی هشترود در جلسه هماهنگی خرید گندم:

کمباین داران گواهی فنی دریافت کنند/ مراکز خرید گندم بدون حواله مراکز جهادکشاورزی هیچگونه محموله گندمی را خریداری نکنند/ کشاورزان از برداشت شبانه گندم اجتناب کنند

کمباین داران گواهی فنی دریافت کنند/ مراکز خرید گندم بدون حواله مراکز جهادکشاورزی هیچگونه محموله گندمی را خریداری نکنند/ کشاورزان از برداشت شبانه گندم اجتناب کنند

مهندس اسماعیل کریمی اصل گفت: با توجه به خرید تضمینی گندم از سوی دولت، از مسئولان مراکز خرید درخواست می کنیم بدون حواله مراکز جهادکشاورزی هیچگونه محموله گندمی را خریداری نکنند.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، مهندس اسکاعیل کریمی اصل مدیر جهادکشاورزی هشترود در جلسه هماهنگی خرید گندم این شهرستان گفت: تمهیدات لازم در خصوص خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان انجام شده و اکیپ های مختلفی اعم از عاملین تشخیص و ذیحسابی به جهت استقرار در مراکز خرید و نظارت برنحوه خرید و تشخیص میزان افت متناسب با قیمت و همچنین اکیپهای کارشناسی به منظور بازدید مکرر و میدانی از نحوه برداشت گندم از مزارع بهره برداران آماده نظارت می باشند.

 

 

وی اظهار داشت: درضمن کمباین داران باید از کارشناسان مدیریت گواهی فنی دریافت و سپس وارد مزارع کشاورزان شوند.

 

 

کریمی اصل تاکید کرد: با توجه به خرید تضمینی گندم از سوی دولت، از مسئولان مراکز خرید درخواست می کنیم بدون حواله مراکز جهادکشاورزی هیچگونه محموله گندمی را خرید ننمایند.

 

 

مدیر جهادکشاورزی شهرستان هشترود یادآوری کرد: مراکز خرید باید جدول قیمت خرید تضمینی متناسب با افت را طبق دستورالعمل خرید در محل و دید عموم نصب نمایند تا کشاورزان شاهد قیمت محصول شان باشند.

 

 

وی افزود: زمان خرید طبق دستورالعمل از ساعت ۸ صبح الی ۸ عصر می باشد و تا آخرین محموله باید خرید انجام گیرد.

 

 

کریمی اصل همچنین به کشاورزان نیز توصیه کرد: بعلت وجود رطوبت در شب و عدم نظارت بر کمباین ها ازسوی کارشناسان به جهت جلوگیری ازریزش از برداشت در شب خودداری نمایند.

 

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.