تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
کد خبر : 64214

اظهارات جدید «ملیجک منافقین» علیه ایران

اظهارات جدید «ملیجک منافقین» علیه ایران

شهردار سابق نیویورک که در اغلب نشست های گروهک تروریستی منافقین حضور داشته و روابط نزدیکی نیز با سران این گروهک دارد اظهارات جدیدی را علیه ایران مطرح کرد.

به گزارش پیک هشترود ،مهر به نقل از دیلی استار، «رودی جولیانی» شهردار سابق نیویورک عنوان داشت که ایران تهدیدی بزرگتر از کره شمالی و «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه، محسوب می شود.

وی در ادامه مدعی شد: ایران بزرگترین و بدترین دشمن آمریکا است. این کشور یک خطر بزرگ در سراسر جهان به حساب می‌آید. خطر بلند مدت آمریکا، ایران است. ایران در مقایسه با کره شمالی هم تهدید بزرگتری به حساب می‌آید. آنها به دنبال توسعه امپراتوری خود هستند؛ اما کره شمالی محدود به یک قلمرو است. در ایران فناوری‌های برتری نسبت به کره شمالی وجود دارد. درمورد کره شمالی می‌دانیم که با کیم جونگ اون طرف حساب هستیم و به کمک چین برای مهار وی امید زیادی بسته‌ایم؛ اما درمورد ایران اینطور نیست.

جولیانی در پایان ادعاهای خود عنوان داشت: تغییر حکومت در ایران راهکار نظامی ندارد. این موضوع فقط با یک شورش داخلی محقق می‌شود و تنها کاری که آمریکا می‌تواند انجام دهد، اعمال تحریم های اقتصادی بیشتر علیه ایران است تا نارضایتی مردم بیشتر شود. تغییر حکومت در ایران نیازمند اقدامی از داخل این کشور است. دولت ها چگونه در شوروی سابق، لهستان و یا جمهوری چک تغییر کردند؟ هیچکدام به کمک ارتش محقق نشد. این مردم بودند که در نهایت قیام کردند و قدرت هیچ ارتشی نمی‌توانست با آنها برابری کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.