تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
کد خبر : 64182

رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود خبر داد؛

اتمام عملیات آسفالت راه روستائی اکیزگنبدی به قراجه قیه پناهی به طول ۱۲ و نیم کیلومتر

اتمام عملیات آسفالت راه روستائی اکیزگنبدی به قراجه قیه پناهی به طول ۱۲ و نیم کیلومتر

مهندس اوشال از اتمام عملیات آسفالت ریزی مسیر اکیزگنبدی – قراجه قیه پناهی خبر داد.

مهندس علیرضا اوشال رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود گفت: ۱۲و نیم کیلومتر از  مسیر راه روستائی اکیزگنبدی به قراجه قیه پناهی شهرستان هشترود  توسط پیمانکار طرف قرارداد با اداره با حجم ۸۵۰۰ تن آسفالت ریزی شد.

وی در ادامه افزود: عملیات زیرسازی از جمله آب پاشی ، تسطیح و کمپکت راه روستائی  اکیزگنبدی به طرف قراجه قیه پناهی آماده سازی برای اجرای آسفالت با تلاش راهداران هشترود و همکاری پیمانکار مربوطه و با مشارکت اهالی روستاهای فوق انجام گردیده است.

 
اوشال با بیان اینکه طول کل مسیر برای اجرای آسفالت در این مسیر ۱۲٫۵ کیلومتر می باشد ، اظهار داشت از طول کل مسیر ذکر شده ۲ کیلومتر  مسیر اگیزکنبدی – صومعه سنگ سال گذشته آسفالت ریزی شده بود و باقی مسیر به دلیل شروع فصل برف و سرما متوقف شده بود ، امسال ادامه مسیر توسط پیمانکار طرف قرارداد با اداره و با مشارکت اهالی روستا آسفالت ریزی شد.

 
وی تصریح کرد: هدف از اجرای این عملیات در جهت روان سازی و بهره مندی اهالی محترم این روستاها از آسفالت در جهت تردد وسائط نقلیه و استفاده بهتر از مسیرها و رانندگی با آرامش خاطر انجام گردید.

 

اوشال بیان کرد: با اجرای این عملیات روستاهای اکیزگنبدی ، صومعه سنگ ، کله ده کوه ، تنه ده ، قراجه قیه پناهی و سیه دولان از نعمت آسفالت بهره مند خواهند شد.

 

 

پایان پیام/م.ا

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.