تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
کد خبر : 63929

به همت اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هشترود صورت گرفت؛

شستشو بازسازی و نصب تابلوهای علائم در مسیر هشترود – قره چمن و کمربندی +عکس

شستشو بازسازی و نصب تابلوهای علائم در مسیر هشترود – قره چمن و کمربندی +عکس

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هشترود از شستشو، مرمت و بازسازی و نصب تابلوهای علائم در مسیر هشترود – قره چمن و کمربندی خبر داد:

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، مهندس تیمور امیرانلوی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هشترود گفت: در مسیر هشترود – قره چمن  و کمربندی عملیات راهداری از جمله شستشو، مرمت و بازسازی و نصب تابلوهای علائم توسط راهداران تلاشگر شهرستان انجام گردید.

 

وی در ادامه افزود: در  راستای ارتقای سطح ایمنی ، سهولت تردد وسائط نقلیه ، شفاف سازی جهت بازتاب و انعکاس نور تابلوهای علائم در مسیر هشترود- قره چمن و کمربندی راهداران تلاشگر اداره اقدام به شستشو ، مرمت و بازسازی علائم نمودند.

 

امیرانلوی ادامه داد: هدف اصلی از این عملیات رفع نواقص تابلو و افزایش دید و ایمنی سازی در جاده ها و همچنین بهبود وضعیت و ارتقای سطح ایمنی و کاهش تصادفات جاده ای خواهد بود.

وی ساماندهی و نصب و تعمیرات تابلوهای محدودیت سرعت و تکمیل تابلوهای اطلاعاتی، اخطاری و انتظامی را از اقدامات این عملیات بیان کرد.

 

امیرانلوی از شستشو ، مرمت و بازسازی و نصب تابلوهاب علائم در مسیر هشترود – مراغه ،  عزیزکندی و میانه در روزهای آتی خبر داد.

 

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.