تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
کد خبر : 63807

فرمانده سپاه هشترود در گفتگو با پیک هشترود:

موضوع عفاف و حجاب مطالبه مردم و جوانان است/ اجرای بیش از ۳۰ برنامه در هفته عفاف و حجاب/ برگزاری اجتماع بزرگ مردمی با عنوان صیانت از حریم خانواده در روز چهارشنبه ۲۱ تیر

موضوع عفاف و حجاب مطالبه مردم و جوانان است/ اجرای بیش از ۳۰ برنامه در هفته عفاف و حجاب/ برگزاری اجتماع بزرگ مردمی با عنوان صیانت از حریم خانواده در روز چهارشنبه ۲۱ تیر

سرهنگ احمد تقی پور گفت: یکی از مهمترین برنامه های پیش بینی شده طبق سنوات گذشته، ویژه برنامه اجتماع بزرگ مردمی با عنوان صیانت از حریم خانواده در روز چهارشنبه ۲۱ تیر ماه خواهد بود که از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

سرهنگ احمد تقی پور فرمانده سپاه ناحیه هشترود در گفت‌وگو با خبرنگار پیک هشترود با بیان اینکه موضوع عفاف و حجاب مطالبه مردم و جوانان است و همه مردم خواستار جامعه عفیف هستند اظهار داشت: هفته عفاف و حجاب از ۱۷ تا ۲۳ تیرماه برگزار می‌شود و در این هفته باید کارهای بزرگ و ماندگاری انجام شود.

 

وی از پیش بینی بیش از ۳۰ برنامه متنوع برای اجرا در این هفته خبر داد و افزود: یکشنبه ۱۸ تیرماه ویژه برنامه ای با موضوعیت عفاف و حجاب در حوزه خواهران این شهرستان برگزار خواهد شد.

 

تقی پور ادامه داد: برگزاری کارگاههای آموزش فضای مجازی برای بانوان جهت حضور آگاهانه در این فضا، برگزاری کارگاههای آموزش مهارت زندگی برای دختران جوان و اهدای جهیزیه برای دختران بی بضاعت از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای این هفته است.

 

فرمانده سپاه هشترود تصریح کرد: در روز دوشنبه ۱۹ تیرماه پاتوق فرهنگی در محل پارک شهر برگزار خواهد شد همچنین در این روز گشت عفاف و حجاب نیز در سطح شهر خواهیم داشت.

 

وی تاکید کرد: یکی از مهمترین برنامه های پیش بینی شده طبق سنوات گذشته، ویژه برنامه اجتماع بزرگ مردمی با عنوان صیانت از حریم خانواده در روز چهارشنبه ۲۱ تیر ماه خواهد بود که از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

 

تقی پور خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی، تقویت گفتمان ترویج عفاف و حجاب و استفاده از روش های نوین و کاربردی در تبیین فرهنگ عفاف و حجاب را از اهداف مهم سپاه ناحیه هشترود برای برگزاری هفته عفاف و حجاب در شهرستان به شمار می رود.

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.