تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
کد خبر : 63540

آزاردهنده مانند انصاری‌فرد

آزاردهنده مانند انصاری‌فرد

ملی‌پوش ایرانی تیم المپیاکوس در بازی تدارکاتی برابر پانیونیوس بارها مدافعان حریف را به دردسر انداخت که سایت خبری این باشگاه با انتشار تصاویری انصاری‌فرد را آزاردهنده معرفی کرد.

به گزارش پیک هشترود به نقل از تسنیم، تیم المپیاکوس بامداد امروز (دوشنبه) در بازی تدارکاتی میهمان پانیونیوس در ورزشگاه نیوازمیرنای آتن بود و شکست ۲ بر یک را پذیرا شد. کریم انصاری‌فرد نیمه‌اول در ترکیب تیم المپیاکوس حضور داشت و تنها گل تیمش را در دقیقه ۱۹ به ثمر رساند. مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی، ملی‌پوشان ایرانی تیم پانیونیوس نیز در این بازی غایب بودند.

در این میان سایت نشریه داخلی باشگاه المپیاکوس با اعلام بازی آزاردهنده انصاری‌فرد در خط حمله این تیم برای بازیکنان حریف نوشت: کریم انصاری‌فرد سال جدید را در بازی تدارکاتی برابر پانیونیوس به گرمی آغاز کرد. او برای اولین بار در ترکیب دوران آماده‌سازی تیم المپیاکوس قرار گرفت و ضمن گلزنی در بهترین شرایط قرار داشت. انصاری‌فرد فوق‌العاده ظاهر شد و در صحنه به ثمر رسیدن گل تساوی بسیار زیبا کار کرد.

در ادامه خبر مربوط به گزارش تصویری ویژه ملی‌پوش ایرانی آمده است: کریم در اردوی اتریش همراه المپیاکوسی‌ها نبود اما گل بسیار زیبایی وارد دروازه پانیونیوس کرد و به  سرمربی نشان داد که می‌تواند کمک زیادی به تیم و او در طول فصل سخت آینده بکند.

گزارش تصویری سایت نشریه داخلی باشگاه المپیاکوس درباره انصاری‌فرد را مشاهده می‌کنید:

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.