تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
کد خبر : 63287

واکنش رسانه های قطری به حضور سروش رفیعی در لیگ ستارگان

واکنش رسانه های قطری به حضور سروش رفیعی در لیگ ستارگان

رسانه های ورزشی قطر به حضور هافبک فصل گذشته پرسپولیس در الخور واکنش دادند و از او به عنوان خرید بزرگ این تیم یاد کردند.

به گزارش پیک هشترود به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان،سروش رفیعی شب گذشته به طور رسمی با تیم الخور قرارداد یک ساله امضا کرد تا فصل آینده در لیگ ستارگان توپ بزند.انتقال او به این تیم در رسانه های ورزشی قطربازتاب داشت.

روزنامه های الوطن و الرایه از سروش به عنوان «خرید بزرگ» الخور یاد کرده و نوشتند، الخور به طور رسمی با سروش رفیعی بازیکن پرسپولیس و تیم ملی ایران قرارداد امضا کرده است. در مراسم امضای قرارداد حسن جمعه المهندی، رئیس باشگاه،محمد ابراهیم المنصوری، مدیر تیم و نایف البریکی، کاپیتان تیم حضور داشتند.
با توجه به عملکرد برجسته سروش در فصل گذشته، او خرید بزرگی برای الخور جهت سروسامان دادن به خط میانی این تیم در فصل آینده محسوب می شود.
این دو سایت در ادامه گزارش خود به تمجید از توانایی های فنی سروش پرداختند و نوشتند او در میانه میدان و در پست هافبک هجومی بازی می کند که فصل گذشته بسیار قدرتمند ظاهر شد و توانست با تیم پرسپولیس به قهرمانی لیگ ایران دست یابد.
در ادامه این مطلب آمده است، او همچنین می تواند در سمت راست و چپ خط میانی بازی کند اما در نقش هافبک تهاجمی عملکرد بهتری دارد.

الوطن می نویسد، وقتی از رفیعی پرسیده شد چرا الخور را انتخاب کرده ،پاسخ داد که او لیگ قطر را دنبال می کند و شناخت خوبی از الخور دارد. وی اضافه کرد که این تیم دارای بازیکنان با استعداد و طرفداران زیادی در قطر است. وقتی مدیریت باشگاه با او تماس گرفته، بلافاصله و بدون تردید موافقت کرده است.

روزنامه العرب نیز  از سروش رفیعی به عنوان یکی از قدرتمندترین بازیکنان فصل جدید لیگ ستارگان نام برد و نوشت:
رفیعی یکی از مهمترین بازیکنان خط میانی پرسپولی است که فصل گذشته با این تیم قهرمانی لیگ ایران را به دست آورد و همچنین به این تیم کمک کرد تا به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد.
رفیعی نقش مهمی در سطح بالای بازی های فصل گذشته پرسپولیس داشت و یکی از قدرتمند ترین خریدهای فصل جدید قطر خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.