تاریخ انتشار : جمعه ۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
کد خبر : 63064

گزارش تصویری؛

جلوه هایی از حضور گسترده مردم روزه دار هشترود در راهپیمایی روز جهانی قدس

جلوه هایی از حضور گسترده مردم روزه دار هشترود در راهپیمایی روز جهانی قدس

مردم روزه دار و همیشه در صحنه هشترود در آخرین جمعه ماه رمضان و با حضور در راهپیمائی روز جهانی قدس فریاد دفاع از مظلوم سردادند.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، مردم شهرستان هشترود همچون سال های گذشته با حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس و با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه» و «مرگ بر آل سعود خائن»، ضمن حمایت از ملت مظلوم و مقاوم فلسطین از استکبار جهانی اعلام برائت کردند.
بسیاری از مردم و به ویژه جوانان شهرستان هشترود با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین دفاع از مردم مظلوم فلسطین، خواستار اتحاد و انسجام مسلمانان در مقابل رژیم اشغالگر قدس به عنوان دشمن شماره یک جهان اسلام، شدند.
راهپیمایان در مسیر بلوار سپاه تا مصلای نماز جمعه این شهرستان، با در دست داشتن پرچم های فلسطین و حزب الله لبنان، بر مقاومت در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل تاکید کردند.
راهپیمایان همچنین با حمایت از حمله موشکی ایران اسلامی به مواضع گروه های تروریستی تکفیری داعشی، ایجاد این گروه های تروریستی را عاملی برای فراموش شدن آرمان فلسطین اعلام کرده و بر حفظ هوشیاری جهان اسلام در برابر دشمن مشترک تمامی مسلمانان تاکید کردند.
راهپیمایان با آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل انزجار خود را از سیاست های استکبار جهانی علیه ملت ها اعلام کردند.

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.