تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
کد خبر : 62996

نماینده هشترود و چاراویماق در مجلس:

تبریز ۲۰۱۸ فرصت مناسبی برای معرفی پتانسیل های گردشگری منطقه است/ روستای عزیزکندی ظرفیت معرفی به عنوان روستای هدف گردشگری را دارد

تبریز ۲۰۱۸ فرصت مناسبی برای معرفی پتانسیل های گردشگری منطقه است/ روستای عزیزکندی ظرفیت معرفی به عنوان روستای هدف گردشگری را دارد

سیدحمزه امینی گفت: با توجه به قرارگرفتن هشترود در مسیر اتوبان تبریز زنجان و اینکه در برنامه فرهنگی تبریز ۲۰۱۸ اکثر مسافران و گردشگران از این مسیر عبور خواهند کرد می طلبد مسئولان شهرستان از این ظرفیت برای معرفی پتانسیل های گردشگری منطقه استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، سیدحمزه امینی نماینده هشترود و چاراویماق در مجلس در جلسه کارگروه گردشگری شهرستان گفت: هشترود با توجه به قدمت تاریخی اش می توند مکانی مناسب برای گردشگران باشد که این امر بدون تلاش مسئولان میسر نمی شود.

 

وی اظهار داشت: با توجه به قرارگرفتن هشترود در مسیر اتوبان تبریز زنجان و اینکه در برنامه فرهنگی تبریز ۲۰۱۸ اکثر مسافران و گردشگران از این مسیر عبور خواهند کرد می طلبد مسئولان شهرستان از این ظرفیت برای معرفی پتانسیل های گردشگری منطقه استفاده کنند.

 

امینی افزود: امامزادگان هشترود مورد غفلت واقع شده اند و بهترین ظرفیت برای جذب گردشگر است که باید مورد عنایت مسئولان استانی قرار گیرد.

 

این نماینده مجلس تاکید کرد: روستای عزیزکندی که در حاشیه اتوبان قرار دارد و بقعه بایزید بسطامی نیز در آنجا قرار دارد می تواند به عنوان روستای هدف گردشگری معرفی شود و انتظار داریم اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان اقدامات لازم را در این زمینه صورت دهد.

 

علیرضا پاشائی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هشترود نیز در این جلسه گفت: سال گذشته ۵۵۳۵۲ گردشگر از مناطق تاریخی هشترود بازدید کرده اند. در ایام تعطیلات امسال نیز ۲۵۲۳۳ گردشگر وارد منطقه شده اند که ۱۲۳۸۹ نفر آنها از قلعه ضحاک بازدید کرده اند.

 

وی تصریح کرد: قلعه ضحاک پتانسیل بالائی دارد و باید در جهت ایجاد امکانات و خدمات در آن تلاش کنیم تا گردشگران با مشکل مواجه نشوند.

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.