تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
کد خبر : 62841

نماینده مردم هشترود و چاراویماق:

تکمیل طرح های روستاهای خودیاری کننده در اولویت باشد/ وضعیت بحرانی راههای ارتباطی منطقه/ تعلل بی مورد مدیرکل راه و شهرسازی استان در مورد مرمت پل های تخریبی/ دولت تدبیر، امید مردم را نااُمید نکند

تکمیل طرح های روستاهای خودیاری کننده در اولویت باشد/ وضعیت بحرانی راههای ارتباطی منطقه/ تعلل بی مورد مدیرکل راه و شهرسازی استان در مورد مرمت پل های تخریبی/ دولت تدبیر، امید مردم را نااُمید نکند

سیدحمزه امینی گفت: تعدادی از اهالی رووستاهای منطقه برای آبادانی روستا کمک های مالی بصورت خودیاری کرده اند و انتظار می رود دولت نیز در جهت تشویق مردم به خودیاری، تکمیل طرح های این روستاها را در اولویت کاری قرار دهد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، سیدحمزه امینی نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس، صبح امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان گفت: تعدادی از اهالی رووستاهای منطقه برای آبادانی روستا کمک های مالی بصورت خودیاری کرده اند و انتظار می رود دولت نیز در جهت تشویق مردم به خودیاری، تکمیل طرح های این روستاها را در اولویت کاری قرار دهد.

 

وی اظهار داشت: شهرستان هشترود به لحاظ وضعیت جاده ای در بحرانی ترین زمان قرار دارد و قابل تحمل نیست و نیازمند توجه ویژه دولت می باشد.

 

امینی افزود: هشترود و چاراویماق در منطقه ای کوهستانی واقع شده اند و با مناطق دیگر قابل مقایسه نیستند و امید است دولت عنایت ویژه ای نسبت به مرمت و بهسازی راههای ارتباطی روستاهای منطقه با مرکز شهر داشته باشد.

 

این نماینده مجلس تصریح کرد: در جلسه ای که با دکتر نوبخت داشتم وی متعهد شده است که نزدیک به ۱۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ به شهرستان اختصاص یابد و امیدوارم که همه این اعتبار تخصیص داده شود.

 

وی اضافه کرد: ۷ پل در روستاهای هشترود بدلیل سیل سال گذشته تخریب شدند و بنده سال گذشته بصورت تلفنی با دکتر شبستری گفتگو کرده و ایشان قول دادند که در عرض یکسال همه پل ها درست شوند حتی مهندس پورمهدی نیز سال گذشته در مسجد روستای آغجه رود نیز اعلام کردند اما تا به امروز کاری صورت نگرفته است.

 

امینی بیان کرد: مدیرکل راه و شهرسازی استان در مورد مرمت این پل ها فقط امروز و فردا می کند و ما هم دلیلش را نمی دانیم. فقط یک کانکس در روستای بیگ کندی گذاشته شده است اما مسئولین باید بدانند که مردم آگاه هستند و می دانند که با آوردن یک کانکس کارها پیش نمی رود.

 

وی همچنین با تشکر از تلاش شهردار برای اجرای طرح آسفالت خیابان اصلی شهر تاکید کرد: اعتبار این طرح آماده است و قرار است خیابان اصلی شهر به طول ۶ کیلومتر و عرض ۲۰ متر آسفالت ریزی شود.

 

امینی ابراز کرد: از فرماندار انتظار داریم تا بودجه شهری را نیز افزایش دهد چراکه وضعیت کوچه ها مناسب نیستند و نیازمند آسفالت ریزی هستند.

 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: انتظار می رود دولت به وعده های خود جامعه عمل بپوشاند تا امید مردم از آنها نامید نشود.

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.