تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
کد خبر : 62817

فرماندار هشترود در جلسه کمیته برنامه ریزی خبر داد؛

اختصاص بیش از ۲۳۰ میلیار ریال به ۷۵ پروژه دولتی در سالجاری/ لزوم استانداردسازی ورودی ها و خروجی ها

اختصاص بیش از ۲۳۰ میلیار ریال به ۷۵ پروژه دولتی در سالجاری/ لزوم استانداردسازی ورودی ها و خروجی ها

حسن مستفید گفت از اختصاص ۲۳۰ میلیارد ریال به ۷۵ پروژه دستگاه های دولتی این شهرستان در سالجاری از محل اعتبارات دارایی و سرمایه ای استان و توسعه متوازن (ماده ۱۸۰) خبرداد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، حسن مستفید فرماندارهشترود صبح امروز در جلسه کمیته شورای برنامه ریزی شهرستان هشترود افزود: ۳۰ پروژه با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال  از محل اعتبارات توسعه متوازن و ۴۵ پروژه در ۲۱ فصل با ۱۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات تنلک دارایی و سرمایه ای استان اختصاص یافته است.

 
وی افزود: ادارات راه و شهرسازی و حمل و نقل جاده ای , آبفاهای شهری و روستایی و شهرداری هشترود بیشترین سهم بودجه را به خود اختصاص داده اند.

 
مستفید اظهار داشت: سال گذشته مبلغی از توسعه متوازن (ماده ۱۸۰ ) به شهرستان هشترود که جزء مناطق محروم و کمتر توسعه یافته تخصیص نیافته بود.

 
فرماندار هشترود تصریح کرد: ۵۰ درصد راههای روستایی آسفالت ریزی شده و مابقی دارای مشکل و غیر استاندارد می باشد.

 
مستفید خواستاراحداث و ایجاد ورود و خروج استاندارد از آزاد راه پیامبر اعظم(ص) به هشترود شد و تاکید کرد: اکنون ورود و خروج ازیک آبراه زیر گذر یک پل ازراه روستایی عزیزکندی صورت میگیرد و غیر استاندارد میباشد.

 
وی اضافه کرد: وجود پیچ های خطرناک و کم عرض بودن جاده غیر استاندارد راه روستایی عزیزکندی و دامناب باعث بروز تصادف می گردد.

 
فرماندار هشترود ادامه داد:  همچنین هرسال چندین خانواده به خاطر استفاده از ورود و خروج غیر استاندارد قویونقشلاقی نیزجان خود را ازدست می دهند و این کار موحب بدبینی مردم به نظام و دولت میشود .

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.