تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
کد خبر : 62536

یادداشت میهمان/ حجت الاسلام عبدالله موحدی

فرمان آتش به اختیار رهبر انقلاب،‌ آغاز یک انقلاب فرهنگیِ جدید برای اصلاح ساختارها

فرمان آتش به اختیار رهبر انقلاب،‌ آغاز یک انقلاب فرهنگیِ جدید برای اصلاح ساختارها

فرمان آتش به اختیار حکیم فرزانه انقلاب ،آغاز یک انقلاب فرهنگی جدید برای اصلاح ساختارهاست به طوری که جوانان مومن و انقلابی متشکل و قانونمند دردها را بشناسند و در چارچوب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران کمر همت به رفع مشکلات ببندند.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، حجت الاسلام عبدالله موحدی نوشت: فرمایش حکیم فرزانه رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای روحی له الفداه در دیداردانشجویی اخیر، خیلی مهم و واجد معانی زیادی است .بدون تعارف مجموعه ای که با همه ساختارهای عریض و طویل فرهنگی قرار بوده و هست نیروهای انقلابی و متعهد پرورش دهند که نداده اند و متاسفانه تربیت نمی دهند و احساس می شود دستگاههای مزبور که متولی امر فرهنگ و سیاست می باشند دچار اختلال اند و عملا تعطیلند.

 

 

از طرفی دشمنان ما بیکار ننشسته اند و بیکار نیستند و لحظه به لحظه پیش می آیند تلفات می گیرند و صدای فرملانده به رزمنده اش در وسط میدان نمی رسد.،بدین جهت معظم له با عبارت “آتش به اختیار “حجت را بر دانشجویان مومن وانقلابی تمام کردند. همچنان که در بیانات خود به طلاب جوان در خصوص حوزه های علمیه انقلابی اتمام حجت فرموده اند،که هرجا جلوی حرکت های انقلابی سد می شوند نباید ساکت بود و باید آرمان های انقلاب را از مسئولان مطالبه کرد.

آتش به اختیار یعنی باید جلوی روحیه های غیر انقلابی برخی مسئولان که می تواند منجر به حوادث تلخ تری در جامعه شود،گرفته شود.

آتش به اختیار یعنی به پاره ای از مسئولان دیگر امیدی نیست آتش به اختیار یعنی داعش نباید در منطقه امنیت داشته باشد،و باید از موشک های خاک خورده استفاده کرد و به بیان سردار سرافراز سپاه اسلام ،سردار سلامی هزاران برابر بیشتر بر مزدوران و نفوذی ها خسارت وارد کرد.تا جرات آتش افروزی و ترقه بازی های همچون واقعه تلخ رمضان المبارک را نداشته باشند.

آتش به اختیار یعنی اشاره صریح به ناکارآمدی بعضی دستگاههای فرهنگی و فعال نبودن این نهادها.

رهبر معظم انقلاب دانشجویان را در بیانات اخیرشان و حوزویان را در فرمایشات قبلی شان به فعالیت های مستقل ،خودجوش و بدون دستور از بالا دعوت کردند به طوری که که افسرهای جنگ نرم،آنجایی که احساس می شود دستگاههای مرکزی اختلالی دارد و نمی توانند درست مدیریت نمایند آنجا دانشجویان احرار،آتش به اختیارند یعنی باید خودشان تصمیم بگیرند،فکر کنند؛پیدا کنند،حرکت کنند و اقدام نمایند.

فرمان آتش به اختیار حکیم فرزانه انقلاب ،آغاز یک انقلاب فرهنگی جدید برای اصلاح ساختارهاست به طوری که جوانان مومن و انقلابی متشکل و قانونمند دردها را بشناسند و در چارچوب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران کمر همت به رفع مشکلات ببندند تا در روند تا در روند ساختار های جمهوری اسلامی ایران اصلاح واقدام نمایند.

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.