تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
کد خبر : 62193

شهردار هشترود در گفتگو با پیک هشترود:

تعطیلی موقت عملیات آسفالت ریزی خیابان امام (ره) بدلیل عملیات ایجاد ارتباط عرضی در نقاطی از خیابان/ بدنبال تامین منابع مالی برای ادامه طرح تا محله گنجینه کتاب هستیم

تعطیلی موقت عملیات آسفالت ریزی خیابان امام (ره) بدلیل عملیات ایجاد ارتباط عرضی در نقاطی از خیابان/ بدنبال تامین منابع مالی برای ادامه طرح تا محله گنجینه کتاب هستیم

اسلام عبدیلر گفت: هدف از اجرای عملیات ایجاد ارتباط عرضی در خیابان امام (ه) هشترود هدایت آبهای سطحی به سمت رودخانه شهر است و با توجه به اینکه عملیات عمرانی آن زمانبر است لذا یکی از علل تعطیلی پروژه آسفالت ریزی خیابان اصلی همین مورد است.

اسلام عبدیلر شهردار هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود در مورد دلایل تعطیلی چند روزه عملیات آسفالت ریزی خیابان اصلی شهر گفت: همزمان با اجرای طرح آسفالت چند طرح دیگر را نیز از جمله مرمت جداول محله سیلو و ایجاد ارتباط عرضی در برخی از نقاط خیابان اصلی را آغاز کرده ایم تا بعد از آسفالت ریزی دوباره آن آسفالت را تخریب نکنیم.

 

وی اظهار داشت: نبود ارتباط عرضی در خیابان اصلی مخصوصا در محله سیلو باعث شده بود در مواقعی که با بارش باران همراه است آبها در حوالی خیابان بیمه تجمع یابد که برای جلوگیری از این مشکل، در ۲ نقطه از این محله (ورودی خیابان معلم و ورودی خیابان بیمه) این ارتباط عرضی ایجاد خواهد شد.

 

عبدیلر افزود: هدف از این کار هدایت آبهای سطحی به سمت رودخانه شهر است و با توجه به اینکه عملیات عمرانی آن زمانبر است لذا یکی از علل تعطیلی پروژه آسفالت ریزی خیابان اصلی همین مورد است.

 

شهردار هشترود تصریح کرد: همچنین اعتباری که برای این طرح پیش بینی شده بود در حال اتمام است و با این میزان تنها تا ورودی خیابان معلم می توانیم آسفالت ریزی کنیم لذا از این فرصت استفاده کرده و بدنبال تامین اعتبارات بیشتر جهت ادامه طرح تا پل گنجینه کتاب هستیم.

 

وی در مورد تعطیلی ادامه عملیات مرمت جداول محله سیلو نیز بیان کرد: تعطیلی این طرح بدلیل اتمام جداول بود که جداول در کارگاه شهرداری تولید شده و آماده استفاده است و این طرح نیز ادامه خواهد یافت.

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.