تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
کد خبر : 62153

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

ترویج فرهنگ اسلام و انقلاب وظیفه اصلی صدا و سیما

ترویج فرهنگ اسلام و انقلاب وظیفه اصلی صدا و سیما

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: ترویج فرهنگ غنی اسلام و انقلاب اسلامی مهمترین وظیفه صدا و سیما در برابر توطئه های فرهنگی دشمنان است.

به گزارش پیک هشترود، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم امام جمعه تبریز در دیدار مدیران و کارکنان صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با وی افزود : دشمنان ایران اسلامی برای از بین بردن نظام از طریق تهاجم فرهنگی، عملیات روانی و نفوذ وارد عمل شده اند که صدا و سیما با انجام رسالت خود تمام نقشه های دشمنان را برای خدشه دار کردن آرمانهای نظام نقش بر آب می کند.

 

 

وی بدبین کردن مردم نسبت به نظام ، ترویج فساد و فحشا، تضعیف مسولان نظام، ترویج مدگرایی، ناامید کردن جوانان نسبت به آینده و ترویج مواد مخدر در جامعه را با پشتوانه های سیاسی از جمله برنامه های هدفمند دشمنان دانست و افزود : صدا و سیما باید با برنامه سازی های محتوایی برگرفته از فرهنگ اسلامی اهداف آنان را نقش برآب کند.

 

امام جمعه تبریز با اشاره به تعبیر امام خمینی و رهبر معظم انقلاب اسلامی از صدا و سیما به عنوان دانشگاه گفت : این مجموعه باید فارغ از مسائل جناحی و گروهی در مسیر ولایت قدم بردارد و با پیروی از خط امام همانند یک دانشگاه جامعه ای فرهیخته تربیت کند.

 

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی هم در این مراسم تحقق بخشیدن به آرمانهای نظام در راستای پیروی از خط ولایت را از افتخارات رسانه ملی و صدا و سیمای استان دانست و گفت: کارکنان و عوامل صدا و سیما با تلاش شبانه روزی و حرکت در مسیر نظام و ولایت فقیه باتمام قوا و با وجود مشکلات مالی و کمبود امکانات ، قدمهای بزرگی در تحقق اهداف نظام برداشته است.

 

سید محسن لطیفی افزود : نمونه بارز تلاشهای دست اندر کاران رسانه ملی در انتخابات اخیر بود که باعث حضور حداکثری مردم در انتخابات شد.

 

وی گفت: صدا و سیما همواره پیرو دستورات ولایت فقیه است و آماده برنامه سازی برای ترویج فرهنگ اسلامی با راهنمایی های نماینده ولی فقیه در استان است.

 

لطیفی با ارائه گزارشی از عملکرد شبکه سهند گفت : صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با تعهد سالانه ۵ هزار ساعت و رادیو مراغه با ۹۰۰ ساعت به صورت ۲۴ ساعته تولید برنامه دارد که ۲۰ درصد برنامه ها با موضوع معارف است.

 

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی همچنین گفت: در بخش سیما هم با تعهد تامین ۲ هزار و ۱۵۰ ساعت برنامه و با ۷ ساعت برنامه های تولیدی، ۲۴ ساعته پخش برنامه دارد و از اول سال تا کنون ۷۳۰ ساعت در حوزه معارف تولید برنامه داشته است.

 

وی معاونت خبر این مرکز را یکی از پر مخاطب ترین بخش های این مرکز دانست و افزود : این واحد در ۶ بخش خبری اخبار و اطلاعات را در اختیار مخاطبان قرار می دهد به طوری که مخاطبان خبر سیما به بیش از ۹۰ در صد رسیده و میزان اعتماد به اخبار صدا و سیما نیز ۸۳ درصد است.

 

پایان پیام/م.ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.