تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
کد خبر : 62049

فرمانده انتظامی شهرستان چاراویماق خبر داد؛

کشف سیگار قاچاق به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال/ توقیف ۴ دستگاه خودرو و دستگیری ۴ متهم

کشف سیگار قاچاق به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال/ توقیف ۴ دستگاه خودرو و دستگیری ۴ متهم

سرهنگ عباس زنده گل تپه از کشف ۱۹۷ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۹۲ میلیون ریال در شهرستان چاراویماق خبر داد.

به گزارش پیک هشترود، سرهنگ “عباس زنده گل تپه” اظهار داشت : در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز  و کسب خبری مبنی بر قاچاق سیگار در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان ،دستگیری قاچاقچیان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد : با اجرای انواع طرح های انتظامی، تعداد ۴ دستگاه خودروی حامل بار قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی  متوقف و جهت بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت شدند.

سرهنگ گل تپه ادامه داد : در بازرسی از خودروهای توقیف شده تعداد ۱۹۷ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار قاچاق،۴۲۰ پاکت تنباکوی قرمز و ۴ هزار ۳۶۰ پاکت تنباکوی سفید به ارزش  ۲ میلیارد و ۹۲ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی چاراویماق در پایان  با بیان اینکه ۴ نفر متهم در این زمینه دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد،خاطرنشان کرد: قاچاق یکی از پدیده هایی است که رواج آن موجب نابودی بخش های اقتصادی می گردد، پس برخورد با این پدیده یک وظیفه همگانی بوده و پلیس امیدوار است که مردم با همکاری در این زمینه فعالیت را برای افراد سودجو دشوار کنند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.