تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
کد خبر : 61895

رئیس اداره تبلیغات اسلامی هشترود:

برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام (ره) پاسداشت ارزش از خودگذشتگی برای نجات بشر و تجدید میثاق با ولایت فقیه است

برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام (ره) پاسداشت ارزش از خودگذشتگی برای نجات بشر و تجدید میثاق با ولایت فقیه است

حجت الاسلام یعقوب اباذری گفت: امام خمینی(ره) در عصر و زمان ما نمادی از توکل به خدا، ایثار و ازخود گذشتگی است و لذا برگزاری مراسم ارتحال این مرد بزرگ به نوعی پاسداشت توکل برخدا و ارزش هایی چون ایثار و از خود گذشتگی برای نجات بشر است.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوب اباذری رئیس اداره تبلیغات اسلامی هشترود در گفت و گو با خبرنگار پیک هشترود ضمن تسلیت سالگرد ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب، گفت: امام خمینی (ره) الگوی مبارزه با استکبار در جهان امروز است.

 


وی اظهار کرد: امام خمینی(ره) در عصر و زمان ما نمادی از توکل به خدا، ایثار و ازخود گذشتگی است و لذا برگزاری مراسم ارتحال این مرد بزرگ به نوعی پاسداشت توکل برخدا و ارزش هایی چون ایثار و از خود گذشتگی برای نجات بشر است.

 


اباذری افزود: هرچه مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با شکو ه تر برگزار شود در واقع ادای دینی به آموزه های انسانی و آموزه هایی است که مورد تأکید عقل بشر و مورد تأکید دین است.

 


رئیس اداره تبلیغات اسلامی هشترود با اشاره به اینکه سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) یک حادثه عادی، تجمع و مجلس ختم نیست، تاکید کرد: حضور گسترده مردم و مسؤلین و برگزاری هرچه با شکوه تر این مراسم تجدید میثاقی با ولایت فقیه و مقام معظم رهبری است.

 


اباذری تصریح کرد: حضور مردم در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب نشان دهنده تأکید مردم بر عهد، میثاق، مداومت و استمرار بر راهی است که این مرد کبیر انقلاب حرکت آن را آغاز نمود.

 


وی ادامه داد: مردم با گذشت سالیان سال از رحلت حضرت امام خمینی(ره) هنوز عشق و علاقه خود را به ایشان به صورت های مختلف و حضور در مراسم هایی چون ۱۴ خرداد ابراز می کنند.

 


این مقام مسئول خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) مرجع تقلیدی بود که عملکرد و رهنمودهایش با توجه به اخلاصی که داشت، همواره برای ما درس و عبرت بوده و هست.

 


وی با بیان اینکه فضایل اخلاقی چون انسانیت، مهربانی، دلسوزی، ساده زیستی، تقوا و خدا ترسی در  حد بالایی در وجود امام(ره) تجلی داشت، افزود: امیدواریم مردم با تأسی از راه امام، کلام امام ، میراث امام  و نیز تبعیت از مقام معظم رهبری روز به روز بر معرفت انقلابی خود بیافزایند.

 

گفتنی است، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) همزمان با ۱۴ خرداد سالروز رحلت ایشان از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح برگزار خواهد شد.

 

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.