تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱
کد خبر : 6188

نماینده هشترود و چاراویماق در مجلس:

اعتبار اولیه طرح آزاد راه هشترود -مراغه تامین شده است

اعتبار اولیه طرح آزاد راه هشترود -مراغه تامین شده است

پیک هشترود: غلامحسین شیری گفت: اعتبار اولیه ۵۰۰ میلیارد ریالی برای اجرای طرح آزاد راه هشترود -مراغه از سوی وزارت راه و شهرسازی تامین شده است.

به گزارش پیک هشترود، غلامحسین شیری علی آباد در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: هم اکنون ۴۷ روستای این شهرستان از گاز بهره مند بوده و طرح گازرسانی به ۲۱ روستا نیز دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

وی اظهار کرد: در سال ۹۵ تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان از گازطبیعی بهره مند شده و جشن گازدار شدن تمام روستاها برگزار می شود.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس نهم همچنین از اخذ مجوز احداث ۲۷ باب خانه بهداشت روستایی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد و گفت: عملیات احداث این خانه ها در سال آینده آغاز می شود.

شیری با بیان اینکه کیفیت آب آشامیدنی هشترود خوب بوده و تصفیه خانه این شهر مدرن و دارای استاندارد جهانی است، ادامه داد: برای رفاه بیشتر مردم و ارتقای کیفیت آن، پس از پایان عملیات سد کلقان چایی، آب آشامیدنی مطلوب از این سد برای مردم تامین خواهد شد.

وی یادآوری کرد: آب شهر نظرکهریزی و روستاهای این شهر نیز در سال ۹۴ از سد سهند تامین خواهد شد.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در خانه ملت گفت: محل مصلی بزرگ این شهر نیز پس از ۳۰ سال تملک شده و کارهای زیر بنایی آن به زودی شروع می شود.

شیری علی آباد از تامین اعتبار اولیه ۵۰۰ میلیارد ریالی برای اجرای طرح آزاد راه هشترود -مراغه از سوی وزارت راه و شهرسازی خبر داد و افزود: ۲۰۰ میلیارد ریال از این اعتبار به حساب مشترک بین بانک سپه و این وزارتخانه واریز شده که طبق قرارداد با انجام مراحل احداث به پیمانکار پرداخت می شود.

وی اظهار کرد: این طرح به طول ۹۶ کیلومتر بوده که به منظور اجرای سریع به چهار قطعه تقسیم شده و هر قطعه طی مراحلی به پیمانکاران برنده در مناقصه تحویل می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 5
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دکتر یکشنبه , 23 آذر 1393 - 22:54

آقای شیری فکر نمی کنید چهار خطه کردن مسیر کوتاه هشترود – میانه از طرف علی آباد ( ۶۵ کیلومتر ) هم باصرفه تر و هم کوتاه مدت است و در اقتصاد هشترود هم تاثیر بسزایی دارد؟

دوست دوشنبه , 24 آذر 1393 - 1:49

واقعا برای بعضی ها متاسفم که این همه تلاش مسئولان را نمی بینند و فقط بلدند کنار گود نشسته و بگویند لنگش کن.
آقای اسماعیل نژاد این خبر مال جمعه بود شما روز یکشنبه زدید.
قسمت اصلی سخنان ایشان را حذف کردید.شما نمی توانید بی طرف باشید .برای شما هم متاسفم
بحث اصلی شیری روی شهرک های صنعتی کارخانه های فولاد و ایزوگام و باطری سازی و بنزین و ریل آسانسور و جذب سرمایه گذاری و صنعتی شدن منطقه بود که شما اشاره به آنها نکردید.
من واقعا برای شما متاسفم که دم از رسانه بی طرف می زنید و آنوقت مهمترین اتفاق شهر را دو روز بعد زده و بعد از آن بلا فاصله چند مطلب می زنید تا سخنان نماینده پائین صفحه بروند.متاسفم اینها را مردم می بینند.

دوست دوشنبه , 24 آذر 1393 - 2:00

شیری نهایت تلاش خود را برای جذب سرمایه گذار و توسعه صنعتی شهرستان انجام داد و بیمارستان و آب و گاز و راه روستایی را اصلاح کرد و به جوانان بومی اعتماد کرد ولی مردم هشترود فقط یک چیز را دیدند و ان علی اباد و یک نفر از علی آباد که رئیس شد و آن بهشتی نیا بود.همینوچشمان مردم هشترود بجز این دو چیزی ندید.چنان تبلیغ کردند که انگار همه روسای ادارت علی آبادی شده در حالی که از روسای ادارت فقط بهشتی نیا علی آبادی هست و بس و آقای مجیدی که پدرش علی آبادی بود و آنهم از شدت فشار افکار عمومی عطای ریاست را به لقایش بخشید.

تقی دوشنبه , 24 آذر 1393 - 19:26

آقایان بی زحمت اگه وقتش رسیده زمینهای فاز۲فرهنگیان راواگذار نمایند

مستاجر دوشنبه , 24 آذر 1393 - 19:29

جناب آقای شیری بی زحمت پیگیر واگذاری زمینهای فاز۲ فرهنگیان هم باشند اگه ممکنه