تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
کد خبر : 61870

امام جمعه هشترود:

حضرت امام (ره) پناهگاه عمومی مردم بودند/ سرکوب قیام ۱۵ خرداد از سوی رژیم شاه سخت ترین سرکوب در تاریخ ایران است/ سفره های اطعام نیازمندان را در ماه رمضان فراموش نکنیم

حضرت امام (ره) پناهگاه عمومی مردم بودند/ سرکوب قیام ۱۵ خرداد از سوی رژیم شاه سخت ترین سرکوب در تاریخ ایران است/ سفره های اطعام نیازمندان را در ماه رمضان فراموش نکنیم

حجت الاسلام علی رحیمی گفت: سخت ترین سرکوبی که در تاریخ ایران رخ داد همان سرکوب قیام ۱۵ خرداد بود که حمام خون به معنای واقعی از سوی رژیم سلطنتی براه انداخته شد و مردم درو شدند

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، حجت الاسلام علی رحیمی امام جمعه هشترود در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با تسلیت وفات حضرت خدیجه کبری(س) گفت: این بانوی مکرم در سخت ترین لحظات کنار پیامبر (ص) بود و ایشان را تنها نگذاشت و انتظار می رود در سالروز وفات این بانو سفره های اطعامی داشته باشیم.

 

وی افزود: ماه رمضان ماه کرم و لطف الهی است و در این روزها اولا سفره های اطعام برای خانواده و نزدیکان داشته باشیم و ثانیا سفره هائی را هم برای نیازمندان پهن کنیم هرچند می توان کمک ها را نیز بصورت بسته های کمک در اختیار نیازمندان قرار داد.

 

رحیمی همچنین با تسلیت سالروز رحلت حضرت امام (ره) نیز اظهار داشت: مردم در حضرت امام (ره) عصاره فضایل انبیا (ع) را می دیدند و دین و محبت را معنا کردند. ایشان پناهگاه عمومی مردم بودند و مردم هم با وجود ایشان در آن زمان خفقان نفس می کشیدند.

 

امام جمعه هشترود در ادامه با گرامیداشت قیام تاریخی ۱۵ خرداد نیز تصریح کرد: در آن سال ها شرایط خفقانی در کشور حاکم بود استبداد محض نیز از سوی شاه بوجود آمده بود.

 

وی ادامه داد: سخت ترین سرکوبی که در تاریخ ایران رخ داد همان سرکوب قیام ۱۵ خرداد بود که حمام خون به معنای واقعی از سوی رژیم سلطنتی براه انداخته شد و مردم درو شدند بطوریکه حضرت امام (ره) برای همیشه این روز را روز عزای عمومی اعلام کرده اند.

 

رحیمی همچنین از مردم همیشه در صحنه هشترود خواست در مراسم بزرگداشت روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد حضور پرشوری داشته باشند.

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.