تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶
کد خبر : 6185

خطیب جمعه هشترود:

کنگره بزرگ اربعین حسینی نقشه استکبار را نقش بر آب کرد/ استاندار نسبت به هشترود توجه بیشتری داشته باشد

کنگره بزرگ اربعین حسینی نقشه استکبار را نقش بر آب کرد/ استاندار نسبت به هشترود توجه بیشتری داشته باشد

پیک هشترود: حجت الاسلام سید سعید رشادی گفت: کنگره بزرگ اربعین حسینی در کربلا تمام نقشه های داعشی، تکفیری و در راس آن ها استبار را نقش بر آب کرد.

به گزارش پیک هشترود، حجت الاسلام سیدسعید رشادی درخطبه های نمازجمعه این شهرافزود: توطئه گروهک های تروریستی و ضد بشری که برای شیعیان نقشه کشیده بودند، با تدابیر رهبر معظم انقلاب و همایش میلیونی اربعین حسینی در کربلا با شکست مواجه شد.

وی با بیان اینکه این کنگره نتیجه عظمت شیعه و اسلام است، اظهارکرد: این همایش به دشمنان فهماند که در صورت تعرض به حریم مسلمانان با موج استکبارستیزی آنان مواجه خواهند شد.

خطیب جمعه هشترود مبارزه با ظلم، ستم و دیکتاتوری را پیام اصلی و راهبردی عاشورا خواند و ادامه داد: اربعین نماد یقین و ایمان به پیام عاشورای حسینی است.

حجت الاسلام رشادی با اشاره به توطئه عربستان در کاهش قیمت نفت یادآوری کرد: مخالفت با کاهش تولید نفت نوعی خودکشی اقتصادی استکبار و غرب از جمله عربستان است که با هدف ضربه زدن به اقتصاد جمهوری اسلامی انجام می شود.

وی گفت: این کار با حمایت صهیونیست ها انجام می شود و ملت ایران این کار را خیانتی غربی و عربی دانسته و آن را به هیچ وجه فراموش نخواهند کرد.

وی با اظهار گله از استاندار آذربایجان شرقی گفت: با وجود اینکه چندین بار از وی برای سفر به هشترود دعوت شده اما به نظر می رسد استاندار نسبت به این موضوع بی تفاوت بوده است.

حجت الاسلام رشادی بی اعتنایی به منطقه هشترود از سوی بعضی مسوولان را قابل قبول ندانست.

وی یادآوری کرد: جبارزاده باید فکری به حال اشتغال جوانان بیکار منطقه کند و باید با حضور در این منطقه مشکلات این شهرستان را از نزدیک لمس کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مهدي یکشنبه , 23 آذر 1393 - 12:49

باسلام خدمت سید بزرگوار مااز تلاش شما برای اشتغال جوانان تشکر می کنیم وامیدوارم بقیه هم همیتطور در تلاش باشند

مستاجر دوشنبه , 24 آذر 1393 - 19:36

جناب آقای رشادی شما همواره دلسوز برای مردم منطقه بودید وهستید ما مستاجر هستیم ومنتظر واگذاری زمینهای فرهنگیان می باشیم لطفا پیگیر واگذاری زمینهای فاز۲باشید تاماسرپناهی برای خود بسازیم