تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۲۲
کد خبر : 6151

حجت الاسلام رشادی در دیدار اعضاء تحریریه پیک هشترود:

فعالیت پیک هشترود قابل تقدیر است/ خط مشی ولائی خود را حفظ کنید/ باید بدنبال تغییر برخی خطوط فکری غلط باشید

فعالیت پیک هشترود قابل تقدیر است/ خط مشی ولائی خود را حفظ کنید/ باید بدنبال تغییر برخی خطوط فکری غلط باشید

نماینده ولی فقیه و امام جمعه هشترود گفت: پیک هشترود دغدغه پیشرفت شهرستان را دارد. علاقه ای که شما به هشترود دارید باعث شده با توان زیاد فعالیت کنید و اگر همگی بتوانیم با همکاری هم در مقابل موانع بایستیم می توانیم شاهد توسعه در منطقه باشیم.

به گزارش پیک هشترود، اعضای هیئت تحریریه و خبرنگاران پایگاه اطلاع رسانی پیک هشترود عصر روز پنج شنبه (۲۰آذر) با نماینده ولی فقیه در شهرستان هشترود دیدار کردند.

حجت الاسلام سید سعید رشادی در این دیدار با تشکر از حضور خبرنگاران این پایگاه در خانه ولایت، این امر را نشان دهنده خط مشی و سیاست ولائی این رسانه مجازی خواند.

هرجامعه را رسانه ها انقباض و انبساط می دهند.

وی ادامه داد: عصر امروز عصر رسانه است. امروز فقط فعالیتهای نرم جواب می دهند و شیوه های قدیم خاصیت خود را از دست داده اند. در کشور ما نیز باید به اهمیت رسانه ها توجه کرده و برای آن سرمایه گذاری کنند.

رشادی تاکید کرد: بنده معتقد هستم که هرجامعه را رسانه ها انقباض و انبساط می دهند لذا امیدوارم رسانه مجازی پیک هشترود هم فعالیت خود را بیشتر از قبل انجام داده و برای رسانه های مکتوب هم برنامه ریزی کنید تا تاثیرگذاری رسانه شما بیشتر شود.

امام جمعه مردم هشترود تاکید کرد: باید به عنوان یک رسانه خط فکری این جامعه را تغییر دهیم. متاسفانه برخی ها در این شهرستان فقط نام هشترودی را یدک می کشند اما به جان آن افتاده اند و این عامل بازدارنده در پیشرفت منطقه است. لذا باید در مقابل این افکار باید بایستید و دیدگاه آنها را تغییر دهید.

وی اظهار کرد: مردم هشترود از سطح اگاهی بسیار بالائی برخوردارند و نباید چهره این شهرستان در مناطق دیگر تخریب شود در غیر اینصورت نمی توان انتظار توسعه داشت.

حجت الاسلام رشادی تصریح کرد: موقعیت شما به عنوان یک خبرنگار بسیار حساس است چراکه شما دغدغه پیشرفت شهرستان را دارید. علاقه ای که شما به هشترود دارید باعث شده با توان زیاد فعالیت کنید و اگر همگی بتوانیم با همکاری هم در مقابل موانع بایستیم می توانیم شاهد توسعه در منطقه باشیم.

امام جمعه هشترود با انتقاد از برخی بزرگان و ریش سفیدان این شهرستان نیز گفت: شما باید این فرهنگ را در شهرستان ایجاد کنید که مردم از مسئولان برنامه و عملکرد بخواهند و در اینصورت است که مدیر هم خود را مجاب به فعالیت بیشتر می کند.

وی افزود: بنده از فعالیت شما در فضای مجازی راضی هستم و حمایت قاطع دارم و شما نیز با قدرت به کارتان ادامه دهید.

پیک هشترود، به رسانه مرجع اخبار شهرستان تبدیل شده است.

مهدی اسماعیل نژاد مدیر مسئول پیک هشترود نیز در این دیدار در مورد چگونگی تشکیل این پایگاه گفت: بعد از مشاهده نوعی خلا رسانه ای در هشترود با همکاری جمعی از نیروهای ارزشی این پایگاه اطلاع رسانی در سال ۱۳۹۱ شروع به فعالیت کرد. خوشبختانه علیرغم برخی از عدم همکاریها هم اکنون این پایگاه توانسته به رسانه مرجع اخبار شهرتان تبدیل شود.

وی سرعت، دقت و خبررسانی صحیح را از اهداف عمده این رسانه مجازی خواند و افزود: پیک هشترود در طول فعالیت های خود رویکرد اسلامی و ارزشی را مبتنی بر آموزه های انقلاب اسلامی حفظ کرده وحرکت این پایگاه خبری همیشه حرکتی رو به جلو و پیشرفت است.

اسماعیل نژاد در این گزارش کار تصریح کرد: از مهر سال ۹۱ حدود ۳۰ هزار خبر در خروجی پیک هشترود قرار گرفته که این رقم قابل توجه در سایه تلاش نیروهای جوان و انقلابی این پایگاه خبری اتفاق افتاده است.

 

دوربین پیک هشترود/ دیدار اعضاء تحریریه پیک هشترود با نماینده ولی فقیه در هشترود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کاوه آهنگر یکشنبه , 23 آذر 1393 - 10:12

یکی بی زبان مرد آهنگرم. سلام آفای سر دبیر محترم:”عمل ماند از تو همی یادگار”. از زحمات بیدریغ و قابل تقدیرتان نهایت تشکر وسپاس را دارم.خواستم خواهش برادرانه ای داشته باشم وان اینکه در کنار اطلاع رسانی و خبرنگاری و مسؤلیت خطیر پیک هشترود به معضلات و مشکلات بیشتر بپردازید که شما ها چشم وگوش وزبان این ملت هستید.واگر شکر این نعمت را بجا بیاورید خیرات وحسنات دنیا و آخرت برایتان رقم خواهد خورد وان شا‍ ءالله این از سنت های لا تغیر الهی است. با خدای خویش عهد ببندیم که مثلا” هر دو ماه یا سه ماه ویا… یک مشکل اقتصادی اجتماعی ویا فرهنگی ویا …را حل کنیم که این با کمک هم و همیاری مردم وپیگیری شما از مسئولان قابل حل است ویا با همفکری هم برای آن مشکل راه حل پیدا کنیم. نقدا” یک مورد مشکل خیابان های هشترود و پارک ماشین آلات سنگین در خیابان اصلی (مثلا” خیابان چای کنار شمالی جنب حسینیه حضرت سیدالشهدا است که یک شرکت از معبر عمومی بعنوان انبار و پارکینگ اختصاصی استفاده می کند که در واقع تجاوز به حقوق همه شهروندان وپایمال کردن حق الناس است.علیرغم تذکرات مکرر به شهردارهای محترم وشورای شهر متاسفانه به خاطر بی تفاوتی و عدم احساس مسئولیت بعضی ها وروز مرگی مانع از حل یک مشکل بسیار ساده شده است .که هم به زیبا سازی شهر لطمه زده و هم باعث انباشت زباله ونخاله وماشین آلات اسقاطی .لاستیک وبتونر و… شده است وبالاتر از همه زیر پا کذاشتن حقالناس استکه شهرداری محترم با همکاری راهنمایی ورانندگی محترم می توانند با هدایت آنها به خیابان منتهی به حوزه علمیه که خلوت تر است این مشکل را به آسانی حل کنند.لطفا” پیگیر باشید تا به نتیجه برسد. شاخی که سر به خانه همسایه می برد تلخی برآورد مگر از بیخ بر کنی