تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
کد خبر : 61355

شهردار هشترود خبر داد؛

آغاز عملیات اجرائی عملیات آسفالت ریزی خیابان اصلی شهر/ ۵ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته برای پروژه در مرحله اول

آغاز عملیات اجرائی عملیات آسفالت ریزی خیابان اصلی شهر/ ۵ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته برای پروژه در مرحله اول

اسلام عبدیلر گفت: با شروع فصل کاری درسال جاری و طی تشریفات قانونی آگهی مناقصه برای تعیین پیمانکار و مشخص شدن پیمانکار قرارداد منعقد و نسبت به شروع مقدمات اجرای پروژه اقدام گردید و از روز ۳۱ اردیبهشت عملیات آسفالت ریزی عملا آغاز گردید و طی روزهای آینده ادامه خواهد یافت.

اسلام عبدیلر شهردارهشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود، با اعلام این خبر افزود: با توجه به اوضاع نابسامان آسفالت خیابانهای شهر، شهرداری در برنامه و بودجه پیشنهادی سال۱۳۹۶درسال۱۳۹۵ به شورای اسلامی شهر اولویت اول پروژههای عمرانی خودرا اجرای روکش بخشی از خیابان مذکور پیشنهاد کرد و مورد تصویب شورا واقع شد.

 

 

وی اظهار داشت: با شروع فصل کاری درسال جاری و طی تشریفات قانونی آگهی مناقصه برای تعیین پیمانکار و مشخص شدن پیمانکار قرارداد منعقد و نسبت به شروع مقدمات اجرای پروژه اقدام گردید و از روز ۳۱ اردیبهشت عملیات آسفالت ریزی عملا آغاز گردید و طی روزهای آینده ادامه خواهد یافت.

 

 

عبدیلر درخصوص اعتبار مربوطه یه پروژه مذکور گفت: اعتبار تخصیص یافته برای پروژه در مرحله اول مبلغ ۵/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال (پانصد میلیون تومان ) است که مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان آن با پیگیری نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی جناب آقای امینی از طرف سازمان شهرداریها تامین و مبلغ ۲۰۰میلیون نیز از منابع داخلی شهرداری اختصاص داده شده است.

 

 

وی تاکید کرد: آسفالت معابر شهر به طور کامل فرسوده واز بین رفته است و ترمیم و اصلاح آن به چند میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و با اعتبار تخصیص اشاره شده تنها بخشی کمی از خیابان اصلی شهر قابل آسفالت خواهد بود.

 

 

عبدیلر ادامه داد: شهرداری تلاش میکند تا بخشی از خیابان را در صورت پذیرش پیمانکار به صورت نسیه آسفالت کند وامید داریم وعده ای که نماینده محترم از مسوولان محترم سازمان شهرداریها برای عملی شدن دستور وزیر محترم کشور گرفتندعملی شود تابتوانیم بخشی دیگر ازمشکل آسفات معابررا حل نمائیم.

 

 

وی تاکید کرد: ضمنا عملیات لکه گیری معابر همچنان انجام خواهد و آسفالت کوچه ها نیز در صورت مشارکت مردم پیگیری خواهد شد.

 

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.