تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸
کد خبر : 61159

یادداشت میهمان/ اسدالله حیدری

پیچِ تاریخی سرنوشت ساز

پیچِ تاریخی سرنوشت ساز

ما در یک پیچ تاریخی سرنوشت ساز قرار دارد؛ یا تداوم وضع فعلی و از دست رفتن سرمایه های ملی-تاریخی، زحمات و آرمان های ملت و فقیر شدن روزافزون دهک های متوسط جامعه و یا تغییر وضع فعلی و فراگیر شدن تولید و اشتغال در کشور و بازگرداندن عزت و احترام ایران اسلامی.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، اسدالله حیدری نوشت: امروزه مردم ما می پرسند آیا در طی چهار سال گذشته کسی از جنس مردم مشغول به کار شده است؟ آیا کارخانه های تولید اضافه شده اند یا تعطیل؟ چرا بیکاری گسترده جوانان تحصیل کرده را فرا گرفته؟ چرا رکود و قفل سراسری در بازار سرمایه و کالا اتفاق افتاده؟ چرا اعتراضات کارگری هر روز دامنه بیشتری پیدا می کند؟ چرا دولت مستقر در نقد کردن منافع برجام ناتوان است؟ چرا روحانی در قضیه مذاکرات هسته ای و بعد هم در برجام از آمریکایی ها رو دست خوردند؟ چرا باید اقلیت هزارمیلیاردیها بر جان و سرنوشت اکثریت محروم چنگ اندازند؟ چرا دشمنان ریز و درشت ملت ایران جرات پیدا کرده اند و قورباغه هم ابوعطا می خواند؟ چرا آرمان های انقلاب و امام راحل مان زیرپا گذاشته می شود؟ چرا در قضیه بر داشتن تحریم ها به مردم دروغ گفته شد و سرنوشت تحریم «U-turn» به کجا رسید؟ و صدها سوال و چرای دیگر. این چراها جواب می خواهند و دولت مستقر جناب آقای روحانی پاسخی ندارد.
برهمین اساس کشور ما در یک پیچ تاریخی سرنوشت ساز قرار دارد؛ یا تداوم وضع فعلی و از دست رفتن سرمایه های ملی-تاریخی، زحمات و آرمان های ملت و فقیر شدن روزافزون دهک های متوسط جامعه و یا تغییر وضع فعلی و فراگیر شدن تولید و اشتغال در کشور و بازگرداندن عزت و احترام ایران اسلامی.

 

اسدالله حیدری عضو هیات علمی دانشگاه

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.