تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶
کد خبر : 60991

امام جمعه هشترود:

بیان مسائل حاشیه ای بدلیل نبود برنامه از سوی برخی از کاندیداهاست/ مجریان انتخاباتی طبق قانون حقو حضور در میتینگ های انتخاباتی ندارند

بیان مسائل حاشیه ای بدلیل نبود برنامه از سوی برخی از کاندیداهاست/ مجریان انتخاباتی طبق قانون حقو حضور در میتینگ های انتخاباتی ندارند

حجت الاسلام علی رحیمی گفت: کاندیداها بدنبال به اشتباه انداختن مردم نباشند و کارنامه عملکرد خودشان را ارائه بدهند و بیان مسائل حاشیه ای بدلیل نبود برنامه از سوی برخی از کاندیداهاست.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، حجت الاسلام علی رحیمی امام جمعه هشترود در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به این نکته که تبلیغات انتخاباتی به مراحل حساسی رسیده است، گفت: امنیت کشور امر مهمی است بطوریکه رهبر انقلاب هم فرموده اند که هرکس امنیت کشور را به خطر بیندازد ملت سیلی محکمی به آنها خواهد زد.

 

وی اظهار داشت: ملت ایران منتظر برنامه های عملی کاندیداها هستند و به افرادی که بدنبال متشنج کردن فضا جهت جلب آرا هستند اعتماد نخواهند کرد.

 

رحیمی افزود: کاندیداها بدنبال به اشتباه انداختن مردم نباشند و کارنامه عملکرد خودشان را ارائه بدهند و بیان مسائل حاشیه ای بدلیل نبود برنامه از سوی برخی از کاندیداهاست.

 

امام جمعه هشترود تصریح کرد: دولتمردانی که مجری انتخاباتی هستند نباید در میتینگ های انتخاباتی شرکت کنند تا شائبه ای هم پیش نیاید.

 

وی تاکید کرد: هرکس برخلاف قانون بدنبال جمع آوری آرا باشند باید طبق قانون برخورد شوند.

 

رحیمی ادامه داد: مردم در انتخابات شورای شهر بدنبال افراد متخصص و کاربلد باشند و سعی کنند به کاندیداهای دارای برنامه رای دهند.

 

وی از شهردار هشترود نیز خواست تا سعی کند در طرح آسفالت ریزی شهر همه مسیر خیابان اصلی شهر را پوشش دهد و همچنین قبل از آسفالت ریزی با سایر ادارات نیز در مورد حفاریها رایزنی داشته باشد تا بعد از آسافلت ریزی تا چند سال آتی شاهد حفاری نیابشیم.

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.