تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
کد خبر : 60953

مشاور فرماندهی سپاه عاشورا در مراسم یادواره شهید سلیم قبلوی:

گسترش فرهنگ ایثار و شهادت باعث کاهش فساد در جامعه می شود/ اقتصاد مقاومتی در مقابل تهدیدات اقتصادی دشمن تاثیرگذار است

گسترش فرهنگ ایثار و شهادت باعث کاهش فساد در جامعه می شود/ اقتصاد مقاومتی در مقابل تهدیدات اقتصادی دشمن تاثیرگذار است

سرهنگ پاسدار رحیم ملاحسینی گفت: پس از شناخت تهدیدات است که میتوان راهکارهای مناسب را اتخاذ کرد و برای مثال اقتصاد مقاومتی در مقابل تهدیدات اقتصادی بسیار حرکت مهم و تاثیرگذاری است

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، سرهنگ پاسدار رحیم ملاحسینی مشاور فرماندهی سپاه عاشورا در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیم قبلوی که با عنوان آبروی محله در مقابل منزل پدری این شهید بزرگوار در روستای سعادتلو برگزار شد، گفت :فرهنگ ایثار و شهادت دژی مستحکم در برابر توطئه‌های دشمنان است که به هیچ‌وجه قابل تسخیر نخواهد بود.همه مردم ایران اسلامی مدیون مجاهدت و رشادت‌های شهدا و ایثارگران هستند.

 

 

وی یکی از راه‌های ادای دین به شهدا را شناساندن ابعاد زندگی آنها به نسل جوان دانست و اظهار داشت: سرگرم شدن به زندگی روزمره، بسیاری از افراد را از گذشته دور ساخته است. از همین رو، یادآوری مجاهدت‌ها و رشادت‌های شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی نباید به هفته دفاع مقدس و یادواره‌های شهدا ختم شود.

 

 

ملاحسینی افزود: با پایان یافتن جنگ تحمیلی، نباید رشادت‌ها و مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران فراموش شوند، بلکه باید با یادآوری فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج آن در بین نسل جوان انقلاب اسلامی، این نسل را در برابر تهاجم همه‌جانبه غرب بیمه کنیم. نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، گسترش معنویت و کاهش فساد و ناهنجاری را در پی دارد؛ پس نباید غفلت کنیم.

 

 

وی تصریح کرد: دیگر زمان حمله نظامی و جنگ سخت علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پایان رسیده است و چون دشمن خود را در این عرصه ناتوان می‌بیند به جنگ نرم روی آورده است که در این جنگ نابرابر قطعاً ما محتاج فرهنگ ایثار و شهادت هستیم.

 

 

ملاحسینی امنیت پایدار در ایران اسلامی را مدیون خون پاک شهدا دانست و ادامه داد: بدن‌های پاک بهترین جوانان این مرز و بوم قطعه قطعه شد تا امنیت در جامعه برقرار شود؛ بنابراین حفظ وحدت بین آحاد مردم و مسئولان واجب است.

 

 

وی با اشاره به بخشی از دشمنی های استکبار با انقلاب اسلامی، تاکید کرد: علیرغم تمام تهدیدات و سنگ اندازی ها علیه انقلاب اسلامی، این انقلاب و پیام آن به سرعت در حال گسترش می باشد.

 

 

مشاور عالی فرمانده سپاه عاشورا در ادامه به مشکلات موجود در منطقه و جهان اشاره و تصریح کرد: امنیت امروز در ایران اسلامی به برکت خون شهیدان و ایستادگی ملت مقاوم ایران است.

 

 

ملا حسینی از رشادتها و مقاومتهای شهدا و خانواده شهدا تمجید و خاطرنشان کرد: شهدای ما در مقابل نظام سلطه مقاومت کردند و امروز جوانان ایران اسلامی حتی در عرصه های علمی و المپیادها و تکنولوژی های روز دنیا مقام و رتبه های برتری دارند و توانستند فن آوری هسته ای را بومی کنند و این نتایج و جایگاه علمی در دنیا ثبت شده است.

 

 

وی اضافه کرد: پس از شناخت تهدیدات است که میتوان راهکارهای مناسب را اتخاذ کرد و برای مثال اقتصاد مقاومتی در مقابل تهدیدات اقتصادی  بسیار حرکت مهم و تاثیرگذاری است و نتیجه آن این است که علی رغم فشار دشمن می توانیم روی پای خود بایستیم و در این راستا توجه به تولید داخلی بسیار ارزشمند و مهم است.

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.