تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
کد خبر : 60933

فرماندار هشترود خبر داد؛

آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات/ تائید صلاحیت همه ۳۸ کاندیدای شورای شهر هشترود در هیات نظارت استانی

آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات/ تائید صلاحیت همه ۳۸ کاندیدای شورای شهر هشترود در هیات نظارت استانی

حسن مستفید گفت: صلاحیت همه ۳۸ کاندیدای ثبت نامی در شورای شهر هشترود از سوی هیات نظارت استان تائید شده است.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، حسن مستفید فرماندار هشترود در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با اشاره اینکه حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای ضامن امنیت کشور است، گفت: انتخابات در کشور از اهمیت خاص و مهمی برخوردار بوده و وظیفه همه ماست در جهت هرچه باشکوه تر و سالم برگزار شدن آن تلاش و کوشش کنیم چرا که حضور گسترده مردم  در پای صندوق های رای ضامن امنیت کشوراست.

 

وی اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاضر بوده و در این انتخابات نیز همچون سال های گذشته با حضور خود سرنوشت خوبی را رقم خواهند زد.

 

مستفید با اشاره به برگزاری پنجمین دوره انتخابات شوراها ی اسلامی شهر و روستا، افزود: کاندیداهایی که برای این انتخابات ثبت نام نموده و قصد خدمتگزاری دارند بایستی با رعایت اخلاق و با وحدت و همدلی و تفکر جمعی بدون در نظر گرفتن منافع شخصی فعالیت کرده و مصلحت عمومی و جامعه خود را در نظر گرفته باشند.

 

فرماندارهشترود با بیان اینکه تمهیدات لازم در جهت برگزاری انتخابات سال جاری انجام شده، اظهار داشت:  بحمداله با تلاش تمامی عومل اجرایی ، هیئت بازرسی ، هیئت نظارت و دست اندرکاران دیگر انتخابات، برنامه ریزی های لازم در جهت هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات انجام شده است.

 

 

وی همچنین از تائید صلاحیت همه ۳۸ کاندیدای ثبت نامی در شورای شهر هشترود از سوی هیات نظارت استان خبر داد و اضافه کرد: تبلیغات رسمی کانیدداهای شورای شهر هشترود از روز ۲۱ اردیبهشت آغاز و بمدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

 

مستفید در ادامه با اشاره به فرا رسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)  یادآورشد: این روز در بین مسلمانان جهان از ارزش و اعتبار خاصی برخوردار است و همه ما باید تلاش کنیم تا برنامه های آن با نشاط و شور خاص و مطلوب برگزارشود.

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.