تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
کد خبر : 60931

نماینده هشترود و چاراویماق در مجلس:

انتخابات فرصتی برای تحکیم بنیان نظام/ عوامل اجرائی انتخابات به عنوان امانت دار مردم نباید وارد تبلیغات انتخاباتی شوند

انتخابات فرصتی برای تحکیم بنیان نظام/ عوامل اجرائی انتخابات به عنوان امانت دار مردم نباید وارد تبلیغات انتخاباتی شوند

سیدحمزه امینی گفت: عوامل اجرائی انتخابات امین مردم هستند و نباید وارد مسائل تبلیغات انتخاباتی شوند چراکه وقتی مردم چنین صحنه هائی را می بینند از نظام ناامید می شوند.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، سیدحمزه امینی نماینده هشترود و چاراویماق در مجلس در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان گفت: انتخابات آبروی نظام است. این نظام بر پایه رای مردم و اعتماد آنها دوام یافته و تا ظهور حضرت حجت(عج) ادامه خواهد یافت بشرطی که حرکتهای ما نیز در جهت دوام نظام باشد.

 

وی اظهار داشت: انتخابات فرصتی برای تحکیم بنیان نظام و فرصتی برای دشمنان در جهت تضعیف نظام است. باید همه عوامل نظام طوری حرکت کنند که باعث یاس دشمنان شوند.

 

امینی افزود: دلسردی مردم از عدم حضور در انتخابات یکی از راههای دشمنان برای ضربه زدن به نظام است باید همه، مردم را برای حضور حداکثری در انتخابات ترغیب کنیم.

 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: عوامل اجرائی انتخابات امین مردم هستند و نباید وارد مسائل تبلیغات انتخاباتی شوند چراکه وقتی مردم چنین صحنه هائی را می بینند از نظام ناامید می شوند.

 

وی تاکید کرد: اعتماد مردم سرمایه اصلی نظام است و مسئولان اجرائی هم باید بدنبال اعتمادسازی در بین مردم باشند.

 

امینی خاطرنشان کرد: مردم هرفردی را انتخاب کند مورد تائید نظام است و همه کاندیداها نیز مورد قبول نظام هستند در غیر اینصورت شورای نگهبان آنها را تائید نمی کرد.

 

این نماینده مجلس اضافه کرد: از عوامل اجرائی انتخابات انتظار می رود شرایطی را فراهم کنند تا مردم آزدانه رای بدهند و هیچ کس نتواند با ایجاد تفرق در بین مردم باعث خوشحالی دشمنان شود.

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.