تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
کد خبر : 60929

امام جمعه هشترود در جلسه شورای فرهنگ عمومی:

شورای نگهبان ضامن سلامتی انتخابات/ توسعه شهری در گروه انتخاب مردم است/ لزوم ایجاد شرایط یکسان برای معرفی برنامه های کاندیداهای شورای شهر

شورای نگهبان ضامن سلامتی انتخابات/ توسعه شهری در گروه انتخاب مردم است/ لزوم ایجاد شرایط یکسان برای معرفی برنامه های کاندیداهای شورای شهر

حجت الاسلام علی رحیمی گفت: باید دست اندرکاران انتخابات شرایطی را فراهم کنند تا همه کاندیداها در شرایط یکسان به معرفی برنامه هایشان بپردازند تا مردم هم در این تعدد کاندیداها بتوانند انتخاب بهتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، حجت الاسلام علی رحیمی امام جمعه هشترود در جلسه فرهنگ عمومی این شهرستان با اشاره به اهمت انتخابات و رای مردم گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران هیچ وقت رای مردم نمایشی نبوده و اسلام ارزش ذاتی به رای مردم قائل است.

 

وی اظهار داشت: همه اقشار جامعه موظف هستند تا مردم را برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کنند تا شاهد انتخابات باشکوهی در کشور باشیم.

 

رحیمی افزود: در انتخابات ها، شورای نگهبان و دولت امانت دار هستند و باید در صندوق های رای افرادی قرار بگیرند که بصورت افراطی وارد تبلیغات انتخاباتی نشده اند. اگر افرادی که در ستادها مشغول هستند در صندوق ها قرار داده شوند نسبت به مردم و نظام ظلم می شود.

 

امام جمعه هشترود تصریح کرد: شورای نگهبان امین مردم و چشم بینای نظام است و مردم اعتماد کامل به آن دارند هرچند تلاش می شود نسبت به ان بدبینی هائی صورت بگیرد اما دلبستگی مردم به این نهاد باعث شده هیچ خدشه ای به آن وارد نشود. باید بدانیم شورای نگهبان ضامن سلامتی انتخابات است.

 

وی تاکید کرد: در دروه قبل انتخابات ریاست جمهوری، رئیس جمهور منتخب با اختلاف کمتری از حداقل آرای لازم طبق قانون، انتخاب شد اما نظام از این آرا صیانت کرد و این سند افتخار و ضامن بقا و امانت داری نظام جمهوری اسلامی است.

 

رحیمی با اشاره به انتخابات شورای شهر نیز بیان کرد: باید دست اندرکاران انتخابات شرایطی را فراهم کنند تا همه کاندیداها در شرایط یکسان به معرفی برنامه هایشان بپردازند تا مردم هم در این تعدد کاندیداها بتوانند انتخاب بهتری داشته باشند.

 

امام جمعه هشترود خاطرنشان کرد: توسعه شهری در گروه انتخاب مردم است و باید شرایطی فراهم شود تا مردم با انتخاب صحیح زمینه را برای پیشرفت و توسعه شهر فراهم کنند.

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.