تاریخ انتشار : جمعه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
کد خبر : 60507

امام جمعه هشترود :

وعده ۱۰ میلیارد ریالی وزارت راه برای تکمیل طرح میدان مسجد جامع/ رییس جمهور می بایست نماینده خود را برای حضور در مناطق سیل زده هشترود می فرستاد/ تقدیر از حضور سریع نیروهای بسیجی در امدادرسانی به سیل زدگان

وعده ۱۰ میلیارد ریالی وزارت راه برای تکمیل طرح میدان مسجد جامع/ رییس جمهور می بایست نماینده خود را برای حضور در مناطق سیل زده هشترود می فرستاد/ تقدیر از حضور سریع نیروهای بسیجی در امدادرسانی به سیل زدگان

حجت الاسلام علی رحیمی گفت: نیاز بود تا رییس جمهور در جریان سفرشان به مناطق سیل زده استان نماینده ای هم به هشترود ارسال می کردند تا از نزدیک در جریان امور قرار بگیرند.


به گزارش خبرنگار پیک هشترود،  حجت الاسلام علی رحیمی امام جمعه هشترود در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با تقدیر از تلاش های نماینده هشترود در مجلس نسبت به پیگیری تکمیل طرح میدان مسجد جامع گفت: پیرو سفر وزیر راه به منطقه، چند تن از معاونین وی برای بازدید از این طرح به شهرستان آمدند و تصمیمات خوبی هم گرفته شد.

 

وی اظهار داشت: طبق گفته گروه اعزامی از وزارتخانه در این طرح و در تملک زمین های قرار گرفته در آن قیمت های بالا در نظر گرفته شده و ۱۵ میلیارد ریالی که برای تملک کل اراضی در نظر گرفته شده بود تنها بخشی از آن با قیمت های بالا تملک شده است که این کار باعث شده این طرح ۲۲ سال عقب بیفتد.

 

رحیمی افزود: ماحصل این جلسه اختصاص ۱۰ میلیارد ریال دیگر برای تملک و آغاز همزمان عملیات توسط شهرداری بود اما شهروندان هم که در این طرح قرار گرفته اند برای پیشرفت شهر نهایت همکاری را داشته باشند.

 

امام جمعه هشترود همچنین با اشاره به سیل اخیر در استان و منطقه نیز تصریح کرد: در سیل سال قبل هم خسارت‌هایی به روستاهای منطقه وارد شد که هیچ کدام جبران نشدند که بسیاری از خسارت‌های امسال نتیجه عدم رسیدگی به خسارت‌های سال قبل بود.

 

وی تاکید کرد: جا داشت رییس جمهور که برای پیگیری وضعیت سیل زدگان به استان سفر کرده بودند، نماینده ای هم به هشترودی فرستادند تا از نزدیک در جریان امور قرار بگیرند.

 

رحیمی ادامه داد: از نماینده مجلس و فرماندار نیز می خواهیم تا پیگیر جبران خسارت‌های سیل اخیر باشند.

 

وی اضافه کرد: نیروهای بسیجی از لحظات اولیه سیل در منطقه حضور داشتند و حتی جسد فرد مفقود شده در روستای بسیط را پیدا کردند که باید با این نیروها افتخار کرد.

 

پایان پیام / م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.