تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
کد خبر : 60492

مسئول نمایندگی سپاه هشترود در گفتگو با پیک هشترود:

ایفای نقش تاثیرگذار سپاه در نگهبانی از دستاوردهای انقلاب/ سپاه پاسداران در راه آبادانی کشور تمام تلاش خویش را به کار گرفته است

ایفای نقش تاثیرگذار سپاه در نگهبانی از دستاوردهای انقلاب/ سپاه پاسداران در راه آبادانی کشور تمام تلاش خویش را به کار گرفته است

حجت الاسلام عبدالله موحدی گفت: امروزه در فعالیت هایی از قبیل سدسازی، راه سازی، کشاورزی، دامداری، طرح های آب رسانی و گازرسانی و احداث واحدهای مسکونی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نقشی فعال و پرثمر دارد.

حجت الاسلام عبدالله موحدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود با تبریک روز دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با اشاره به جمله تاریخی حضرت امام خمینی (ره) که “اگر سپاه نبود کشور هم نبود ” گفت : جایگاه بلند و ارزشمند سپاه پاسداران و رشادت ها و ایثارگری های آنان در طول چهار دهه انقلاب اسلامی به ویژه در جریان هشت سال دفاع مقدس بی نظیری بوده که بیان این ایثار گری ها ورشادت ها در قالب وصف نمی گنجد.

 
وی اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از بدو تاسیس ایستادگی در برابر ابرقدرت های شرق و غرب را سرلوحه کار خود قرار داده و با پیروی از سالار شهیدان امام حسین علیه السلام عزّت و افتخار را پیشه راه خود ساخته تا در سایه روحیه انقلابی و معنویت، نقش تعیین کننده ای در دفع حملات دشمنان اسلام و ایران، ایفا کند.

 

 

موحدی با اشاره به وظایف و رسالت عظیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سپاه برای ایفای نقش خود در نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن با داشتن پشتوانه عظیم الهی و مکتبی و همچنین نیروی انسانی مخلص، فداکار و آگاه، انقلاب را همچون دژی نفوذناپذیر ساخته است.

 

 

مسئول نمایندگی سپاه هشترود وظیفه و رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را، منحصر بر فعالیت ها و مأموریت های رزمی، دفاعی و آموزشی،نمی داند و معتقد است سپاه پاسداران در راه آبادانی و عظمت کشور اسلامی ایران، تمام تلاش خویش را به کار گرفته است تا در این میدان مقدّس نیز حضوری فعّال و سازنده داشته باشد.

 

 

وی تاکید کرد: امروزه در فعالیت هایی از قبیل سدسازی، راه سازی، کشاورزی، دامداری، طرح های آب رسانی و گازرسانی و احداث واحدهای مسکونی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نقشی فعال و پرثمر دارد.

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.