تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۹:۵۶
کد خبر : 60486

مدیر اجرائی هیات رزمندگان اسلام شهرستان هشترود در گفتگو با پیک هشترود:

لزوم مقابله با تهدیدهای نرم دشمنان همراه با کار فرهنگی و انقلابی/ توسعه روش های ارتباط با مخاطبان یکی از مهمترین راهبردهای هیات رزمندگان اسلام است

لزوم مقابله با تهدیدهای نرم دشمنان همراه با کار فرهنگی و انقلابی/ توسعه روش های ارتباط با مخاطبان یکی از مهمترین راهبردهای هیات رزمندگان اسلام است

جعفر اسماعیل نژاد گفت: توسعه روش های ارتباط با مخاطبان و توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در توسعه معنوی و شعور هیئت ها از جمله راهکارهای محوری و مهم قید شده در راهبردهای هیات رزمندگان اسلام است.

جعفر اسماعیل نژاد مدیر اجرائی هیات رزمندگان اسلام شهرستان هشترود در حاشیه نشست سراسری مسئولان هیئات رزمندگان اسلام در مشهد مقدس و در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود گفت: همایش مسئولین هیاتهای رزمندگان اسلام به مدت سه روز در مشهد مقدس در حال برگزاری است و بر همین اساس و مسئولین هیات رزمندگان اسلام شهرستانها نیز در این همایش حضور یافته اند.

 

وی افزود: محور این همایش پیگیری منویات رهبر معظم انقلاب درباره گفتمان سازی هیات ها در جامعه است.

 

اسماعیل نژاد با بیان اینکه هیات های رزمندگان اسلام باید اولین مجموعه های مذهبی و فرهنگی در جذب مخاطب باشند، اظهار داشت: یکی از ماموریت های محوری ما مقابله با تهدیدهای نرم دشمنان همراه با کار فرهنگی و انقلابی است.

 

مدیر اجرائی هیات رزمندگان اسلام هشترود تاکید کرد: باید با همه توان و ظرفیت برای رسیدن به اهداف تعریف شده و راهبردهای هیئت رزمندگان اسلام تلاش کنیم.

 

وی تصریح کرد: توسعه روش های ارتباط با مخاطبان و توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در توسعه معنوی و شعور هیئت ها از جمله راهکارهای محوری و مهم قید شده در راهبردهای هیات رزمندگان اسلام است.

 

 

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.