تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶
کد خبر : 60436

فرمانده لشکر 31 عملیاتی سپاه عاشورا در هشترود:

داعش، خوارج زمان با نیت پلید و باطل است/ ایران محوریت بیداری اسلامی در منطقه است/ لزوم انتخاب آگاهانه در انتخابات

داعش، خوارج زمان با نیت پلید و باطل است/ ایران محوریت بیداری اسلامی در منطقه است/ لزوم انتخاب آگاهانه در انتخابات

سردار علی عباسقلیزاده از داعش به عنوان خوارج زمان با نیت پلید و باطل یاد کرد و افزود: این گروه با ظاهر حرف حق و با احادیث و قرآن می‌آیند تا انشقاق ایجاد کرده و ریشه اسلام را بزنند.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، سردار علی عباسقلی‌زاده فرمانده لشکر ۳۱ عملیاتی سپاه عاشورا بعد از ظهر امروز در جشنواره فرهنگی و هنری مدافعان حرم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید اسماعیل کریمی که در سالن الغدیر دانشگاه پیام نور هشترود برگزار شد، گفت: ظلم داعشی این بود که بین مسلمانان تفرقه افکند و جلوی بیداری اسلامی فراگیری جهان را بگیرد.
وی افزود :گروهی به نام دین می‌آیند برای احیای دین اما آنها برای بی‌حیایی دین کار می‌کنند. گروه‌های فتنه سلفی, وهابی و داعشی در بین مسلمانان هستند و عده‌ای خواسته و یا ناخواسته از آنها حمایت می‌کنند.

 

عباسقلیزاده اظهار داشت: انتظار از جهان اسلام این بود که باید این فتنه داعشی در نطفه خفه می‌شد اما نیت شوم، پلید، شیطانی و مکارانه کشور انگلیس و بی‌بصیرتی برخی مسلمانان باعث شده امروز داعش به وجود آید و رشد کند.

 

 

وی تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) برای احیای ادب , احترام , عفت و احیای دین آمده بود حالا کجای رفتار داعشی‌ها و وهابی‌ها با دستور پیامبر سنخیت دارد.
عباسقلیزاده تاکید کرد: اگر امروز وجود مقام معظم رهبری که دید و بینش و حرکاتش برپایه اسلام است، نبود داعش وارد کشور ما هم می‌شد.
وی ادامه داد: شهدا رفتند تا سر ما پیش ائمه‌اطهار سرافکنده نشود و ما رو سفید شویم.
فرمانده لشگر عملیاتی ۳۱ عاشورا اضافه کرد: شهدایی که تقدیم حریم ولایت شده‌اند طبق فرموده رهبری اجر دو شهید را دارند و انبیاء الهی در عصر حاضر هستتد.
فرمانده لشگر عملیاتی ۳۱ عاشورا، از داعش به عنوان خوارج زمان با نیت پلید و باطل یاد کرد و افزود: این گروه با ظاهر حرف حق و با احادیث و قرآن می‌آیند تا انشقاق ایجاد کرده و ریشه اسلام را بزنند.
وی در ادامه به حضور حداکثری مردم با انتخاب آگاهانه در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری تاکید کرد و افزود: هدف دشمنان دین و اسلام عقب‌ماندگی ما و عدم پیشرفت ماست.

 

لزوم جلوگیری از افراطی گری
محمد محمدپور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز با بیان اینکه شهدا راه چند ساله عارفان را یک شبه طی کردند، خاطرنشان کرد: به‌حق شهادت هنر مردان خداست و آرزوی همه ماست که به درک، شعور و معرفت شهدا نائل شویم، باید گفت که شهدا چراغ راه حرکت امروز جامعه در جهت سعادت بوده و هستند.
وی افزود: انتقال پیام انقلاب و شهدا باید هوشمندانه و با بهره‌مندی از حداکثر ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای صورت گیرد.
محمدپور در ادامه گفت: افراطی‌گری باعث می‌شود خلاف حرکت رهبری و ولایت حرکت کنیم.
وی گفت: مرکز ثقل و نقطه مهم دین اسلام و ائمه اطهار این است که افراط و تفریط نکنیم زیرا نقطه خطر در اینجاست.

 

امنیت و حریت کشور را مدیون شهدا هستیم
سید حمزه امینی نماینده مردم هشترود و چاراویماق در خانه ملت هم با بیان اینکه روحیه شهادت‌طلبی و استقامت محدود به ایران نمی‌شود، گفت: این روحیه در سوریه، لبنان، عراق و یمن هم وجود دارد.
وی افزود : شهدای مدافعان حرم با ایستادن برابر نظام سلطه، داعش و تکفیری‌ها رسم عشق، ایثار و جوانمردی را به‌جا آوردند.
امینی، امنیت و حریت کشور را مدیون شهدا به خصوص شهدای مدافعان حرم دانست و گفت : امروز دشمنان اسلام و ایران از وجود جوانان دلیر و عاشق شهادت در کشور در هراس است و باورشان شده که ملت ایران عاشق شهادت هستند.

 

لزوم احداث فرهنگسرای مستقل در هشترود
حسن مستفید، فرماندار هشترود هم تاکید کرد: باید قدردان شهدا به خصوص مدافعان حرم باشیم که نگذاشتند دشمنان اسلام و قرآن از مرزها وارد کشور ما شوند و با نثار جانشان به ما درس آزادی و آزادگی دادند .
وی خواستار احداث فرهنگسرای مستقل و با تجهیزات کامل در این شهرستان را شد و گفت: نبود فرهنگسرا در این شهرستان باعث شده هنرمندان هشترودی نتوانند آثار خود را به معرض نمایش بگذارند .

 

نبرد نهایی بین حق و باطل در علایم آخرالزمانی است
حجت‌الاسلام علی رحیمی امام جمعه هشترود نیز بسترسازی ظهور امام زمان (عج) را شهدا عنوان کرد و گفت: با یاد شهدا می‌توان به قلب‌ها رسوخ کرد .
وی گفت : نبرد نهایی بین حق و باطل در علایم آخرالزمانی است و الان جبهه باطل با سرکردگی داعش و وهابی با تمام قوا تشکیل شده البته در مقابل آنها هم جبهه حق با تمام قوا در حال حرکت است.

 

ارسال ۷۹۳ اثر به دبیرخانه جشنواره
رقیه زارعی رئیس اداره فر هنگ و ارشاد اسلامی هشترود گفت: جشنواره استانی فرهنگی و هنری مدافعان حرم گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم اسماعیل کریمی در پنج رشته شعر, عکس , نقاشی , فیلمنانه نویسی و نمایشنامه‌نویسی در جهت شناخت شخصیت و ابعاد بزرگ روحی و معنوی شهیدان ایران اسلامی به خصوص شهدای مدافع حرم و جهت ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در قالب‌های فرهنگی و هنری انجام گرفت .
وی افزود: برای این جشنواره ۷۹۳ اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده بود که پس از داوری تعداد ۳۵ اثر برگزیده شدند.
زارعی گفت: این آثار با محور و موضاعات شامل نقش تاثیرگذار رهبر معظم انقلاب در هدایت محور مقاومت, ترسیم چهره زیبای مدافعان حرم و شهدای مدافع حرم , نقش ایران و حزب الله در محور مقاومت, نمایش مقاومت مردم سوریه , عراق , لبنان , یمن و فلسطین در برابر گروه‌های تروریستی و اشغالگران , ترسیم چهره حامیان تروریست نظیر آمریکا , رژیم صهیونیستی , انگلیس و عربستان و ترسیم چهره گروه‌های تروریستی منطقه نظیر داعش و جبهه النصره برگزار شد.
در پایان این جشنواره فرهنگی و هنری از خانواده شهید اسماعیل کریمی و نفرات برتر تجلیل شد.

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.