تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
کد خبر : 60356

رئیس اداره مخابرات شهرستان هشترود در گفتگو با پیک هشترود:

۲۸۰ میلیون ریال خسارت ناشی از سیل بر زیرساختهای مخابراتی/ وصل خطوط تلفن ثابت روستاهای سیل زده در سریع ترین زمان

۲۸۰ میلیون ریال خسارت ناشی از سیل بر زیرساختهای مخابراتی/ وصل خطوط تلفن ثابت روستاهای سیل زده در سریع ترین زمان

مهندس اردشیر آزادی گفت: میزان کلی خسارات وارده به زیرساختهای مخابراتی ۲۸۰ میلیون ریال می باشد که در تلاش برای جبران این میزان خسارات خواهیم بود.

مهندس اردشیر آزادی رئیس اداره مخابرات شهرستان هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود در مورد میزان خسارات ناشی از سیل در منطقه گفت: طغیان رودخانه های منطقه و جاری شدن سیل باعث شد تا ارتباط تلفن های ثابت در مراکز نخودآباد، پاشابیگ، توپ آغاج، آتش بیگ، بسیط، نصیرآباد، ذوالبین و ۲۰ روستای اقماری این مراکز را بر اثر پارگی فیبر نوری قطع کند.

 

وی اظهار داشت: همچنین DLC  روستاهای دامناب، گویجه قملاق، قوجور، تلخاب و بیات، احمدآباد، شهرک صنعتی پروفسور هشترودی، شرکت گاز جاده ای میانه هشترود و سایت های WLL دمیرچی و عمران کندی نیز بر اثر سیل قطع شده است.

 

آزادی افزود: با تلاش همکاران شبکه مخابراتی روستاهای پاشابیگ، توپ آغاج، بسیط و ذوالبین اصلاح شده و مابقی روستاها امروز برطرف خواهند شد تا به لحاظ خطوط تلفن ثابت مشکلی در روستاها نداشته باشیم.

 

رئیس اداره مخابرات شهرستان هشترود تصریح کرد: میزان کلی خسارات وارده به زیرساختهای مخابراتی ۲۸۰ میلیون ریال می باشد که در تلاش برای جبران این میزان خسارات خواهیم بود.

 

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.