تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
کد خبر : 60348

رئیس اداره گاز شهرستان هشترود در گفتگو با پیک هشترود:

خسارت ۲۱۰ میلیون ریالی سیل به تاسیسات گازرسانی/ کنترل مستمر پست های گازرسانی با ۴ گروه

خسارت ۲۱۰ میلیون ریالی سیل به تاسیسات گازرسانی/ کنترل مستمر پست های گازرسانی با ۴ گروه

مهندس جواد اکبری گفت: خوشبختانه سیل آسیب جدی به تاسیسات گازرسانی وارد نکرده اما کل خسارت وارده که در حد تخریب کانال ونمایان شدن شبکه می باشد، دویست و ده میلیون ریال برآورد می شود.

مهندس جواد اکبری رئیس اداره گاز شهرستان هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود در مورد آخرین وضعیت تاسیسات گاز در روستای سیل زده گفت: با عنایت به اطلاعیه ها و هشدارهای سازمان هواشناسی استان مبنی بر بارش باران شدید و  احتمال وقوع سیل،  کارکنان امداد و تعمیرات اداره گاز قبل از وقوع سیل و در حین وقوع سیل در حال بازدید از کلیه مسیرها بودند و آمادگی لازم جهت کنترل و قطع جریان گاز را در صورت هر گونه  تخریب و پاره گی شبکه داشتند.

 

وی اظهار داشت: شدت سیل باعث شده بود تا در ۳ نقطه زنجیرآباد، گلی بلاغی و بیگ بلاغی لوله های گاز نمایان شوند اما در هیچ کدام از این روستاها قطعی گازی نداشتیم.

 

اکبری افزود: خوشبختانه سیل آسیب جدی به تاسیسات گازرسانی وارد نکرده اما کل خسارت وارده که در حد تخریب کانال ونمایان شدن شبکه می باشد، دویست و ده میلیون ریال برآورد می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در طول این مدت ۴ پست امداد این شرکت محدوده مربوط به خود را بصورت مستمر کنترل کرده و علاوه بر آنها ۲ گروه نظارتی هم به جهت حساسیت موضوع تشکیل شد.

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.