تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
کد خبر : 60103

امام جمعه هشترود در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی:

مسئولان بدنبال حل مشکل تولیدکنندگان در شهرکهای صنعتی بروند/ لزوم افزایش کیفیت محصولات داخلی

مسئولان بدنبال حل مشکل تولیدکنندگان در شهرکهای صنعتی بروند/ لزوم افزایش کیفیت محصولات داخلی

حجت الاسلام علی رحیمی گفت: باید تولیدات داخلی در کشور مصرف شوند تا چرخ کارخانجات نیز بچرخد و نیروی کار ایرانی کار بکند اما باید تولیدکنندگان نیز به فکر افزایش کیفیت محصولات باشند تا اعتمادسازی در مردم ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، حجت الاسلام علی رحیمی امام جمعه هشترود در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان هشترود که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت: مهمترین مشکل کشور مباحث اقتصادی است و تشخیص و دغدغه مقام معظم رهبری به عنوان دیده بان اصلی انقلاب و نظام هم بر همین موضوع است.

 

وی اظهار داشت: مشکل اقتصادی در کشور کم کم به زخم عمیقی تبدیل می شود و لذا رهبر انقلاب برای جلوگیری از پیشرفت این مشکل سالهای اخیر را در موضوع اقتصاد نامگذاری کرده اند.

 

رحیمی افزود: تولید می تواند اشتغال را هم بدنبال داشته باشد لذا نیاز است ادارت مرتبط در راستای تسریع در صدور مجوزهای سرمایه گذاران اقدامات لازم را انجام دهند.

 

امام جمعه هشترود تصریح کرد: مسئولان محلی بدنبال حل مشکل تولیدکنندگان حاضر در شهرکهای صنعتی بروند تا مانع بسته شدن درهای آنها و افزایش میزان بیکاری در منطقه شوند.

 

رحیمی تاکید کرد: باید تولیدات داخلی در کشور مصرف شوند تا چرخ کارخانجات نیز بچرخد و نیروی کار ایرانی کار بکند اما باید تولیدکنندگان نیز به فکر افزایش کیفیت محصولات باشند تا اعتمادسازی در مردم ایجاد شود.

 

وی ادامه داد: اگر بازار با جنس خارجی اشباع شود دیگر مشتری بدنبال کالاهای تولید داخل نمی رود لذا باید در مقابل قاچاق کالا نیز ایستاد.

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.