تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۹:۲۰
کد خبر : 60096

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هشترود:

اقتصاد مقاومتی، نسخه شفابخش اقتصاد پویا در کشور/ عدم خودباوری منشا مشکلات اقتصادی است

اقتصاد مقاومتی، نسخه شفابخش اقتصاد پویا در کشور/ عدم خودباوری منشا مشکلات اقتصادی است

حجت الاسلام عبدالله موحدی گفت: منشا همه مشکلات و مسائل اقتصادی کشور تحریم ها نبوده بلکه عدم خودباوری و توجه به توانمندی و داشته های خودمان است.

حجت الاسلام عبدالله موحدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود، نسخه شفابخش اقتصاد ایران را اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: با ایجاد اشتغال، حمایت از تولیدات داخلی، پرهیز از مصرف گرایی می توان به یک اقتصاد پویا و پایدار دست یافت.

وی با اشاره به اینکه هرچند مسائل اقتصادی و معاش مبنا و اولویت اول نیست ولی عدم توجه به مسائل معیشتی موجب تضعیف ایمان و اراده مردم می شود، اظهار داشت: منشا همه مشکلات و مسائل اقتصادی کشور تحریم ها نبوده بلکه عدم خودباوری و توجه به توانمندی و داشته های خودمان است.

موحدی ادامه داد: منظور از اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصادی را در کشور پایه‌گذاری کنیم تا ضمن بهبود وضعیت فعلی، در آینده نیز تحت هر شرایط بر هم زننده تعادل اقتصادی در کشورمان از جمله تحریم، تهدید و هرگونه چانه زنی‌های رقابتی در بازارهای بین المللی، شاهد تلاطم و بحران اقتصادی نشویم و حتی به رشد اقتصادی هم ادامه دهیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هشترود نامگذاری سال ها را از سوی رهبر فرزانه انقلاب، نشان‌دهنده حساسیت موضوع اقتصادی کشور طی این سال‌ها و حل نشدن مشکلات اقتصادی عنوان کرد.

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.