تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴
کد خبر : 59872

هادی سیاسی سپاه هشترود:

بیکاری مهم ترین عامل در سست شدن بنیان خانوادهاست

بیکاری مهم ترین عامل در سست شدن بنیان خانوادهاست

جعفر اسمعیل نژاد در کارگاه آموزش خانواده روستای ذوالبین این شهرستان بی کاری را مهم ترین عامل در ایجاد بدحجابی و سست شدن بنیان خانواده دانست.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، جعفر اسمعیل نژاد از هادیان سیاسی سپاه هشترود گفت: تعلیم و تربیت درست که بیشتر بر عهده نهادهای آموزش و پرورش، خانواده، روحانیت بوده عامل مهمی در رعابت حجاب است.

وی ادامه داد: یکی از علل سست شدن بنیان خانواده ها بی شک بی حجابی یا بدحجابی است چراکه موجب لغزیدن مرد و زن شده و ایجاد اختلافات خانوادگی و در نهایت طلاق و جدایی شده است.

اسمعیل نژاد در ادامه به آسیب های شبکه های اجتماعی در جامعه پرداخت و افزود: یکی از آسیب های جدی شبکه های اجتماعی مجازی در بعد روانی که به انعطاف پذیری هویتی و شکل گیری هویت های مجازی جدید منجر می شود، مهم ترین پیامدهای سیاسی فناوری های ارتباطی – اطلاعاتی، تضعیف دولت های ملی، اشاعه اطلاعات سیاسی و کاهش مشارکت سیاسی افراد و گروه هاست.

وی آسیب مهم دیگر رسانه های نوین را تأثیر بر افکار عمومی عنوان و بیان کرد: به گونه ای که به واسطه این رسانه ها، نوعی فضای عمومی شکل می گیرد و بسیاری افراد، بی آن که یکدیگر را ببینند و تبادل نظر کنند، مانند همدیگر فکر و در نتیجه مانند یکدیگر نیز عمل می کنند. بر این اساس، از طریق تولید پیام، شعار و اندیشه، به شیوه ای هنری و از طریق تصویر، گرافیک، صدا و موسیقی، تصورات دستکاری و بسیج می شوند و در نهایت، فعالیت سیاسی، این امکان را می یابد که با زندگی روزمره آمیخته شود.

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.