تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
کد خبر : 59845

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان آذربایجان‌شرقی عنوان کرد؛

توزیع هدایای صنایع دستی در بین میهمانان نوروزی/ ۲۸ نمایشگاه صنایع دستی در استان برپا کرده‌ایم

توزیع هدایای صنایع دستی در بین میهمانان نوروزی/ ۲۸ نمایشگاه صنایع دستی در استان برپا کرده‌ایم

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: در راستای معرفی تبریز ۲۰۱۸ و استقبال از گردشگران، هدایایی در بین مسافران توزیع می‌شود.

به گزارش پیک هشترود به نقل از آناج، مرتضی آبدار صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران یکی از برنامه‌های اصلی ستاد اجرایی خدمات سفر استان را ایجاد نمایشگاه‌های صنایع دستی برای عرضه و آشنایی بیشتر مسافران و گردشگران نوروزی با صنایع دستی هنری و سنتی آذربایجان‌شرقی عنوان کرد و ابراز داشت: در همین  زمینه در شهرستان‌های استان، ۲۸ نمایشگاه دایر و در حال ارائه خدمات به میهمانان نوروزی است.

وی خاطرنشان کرد: عمده نمایشگاه‌های نوروزی صنایع دستی در محوطه‌های تاریخی استان برای معرفی هرچه بیشتر رشته‌های مطرح این شهرستان‌ها مستقر هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان‌شرقی یادآور شد: در تبریز نیز نمایشگاه‌های صنایع دستی در خانه تاریخی حیدرزاده، خانه مشروطه، موزه زنده سفال، نمایشگاه نوروزی واقع در بازارچه دائمی صنایع دستی و نمایشگاه فرش واقع هتل کایا لاله پارک، در ایام نوروز آماده ارائه خدمات به گردشگران نوروزی است.

وی با اشاره به اظهارات استاندار آذربایجان‌شرقی مبنی بر اینکه  سال ۱۳۹۶ سال رونق تولید فرش و صنایع دستی استان است، اظهار کرد: در نخستین روزهای سال ۹۶، در راستای اعتلای صنایع دستی استان در ستادهای نوروزی، هدایای صنایع دستی با طرح تبریز ۲۰۱۸ و شهر جهانی فرش دستباف در میان میهمانان نوروزی توزیع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.