تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
کد خبر : 59745

سوریه جنگنده رژیم صهیونیستی را سرنگون کرد

سوریه جنگنده رژیم صهیونیستی را سرنگون کرد

فرماندهی کل ارتش سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد پدافند هوایی این کشور در حمله بامداد امروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به خاک سوریه یک فروند از آنها را سرنگون و یک فروند دیگر را هدف قرارداده است.

به گزارش پیک هشترود به نقل از فارس، فرماندهی ارتش سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد بامداد امروز توانسته است دو جنگنده رژیم صهیونیستی را  هدف قرار دهد که یکی از آنها سقوط کرده و دیگری مورد اصابت قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) این بیانیه می‌افزاید: در ساعت ۲:۴۰ دقیقه بامداد امروز، چهار جنگنده اسرائیلی حریم هوایی سوریه را در منطقه «البریج» از طریق خاک لبنان نقض کردند و یکی از پایگاههای نظامی در مسیر «تدمر» در شرق استان حمص را هدف قرار دادند که پدافند هوایی ما با انها مقابله کرده و یک جنگنده را در داخل اراضی اشغالی ساقط کرد و یکی دیگر را مورد هدف قرار داد و دو جنگنده دیگر مجبور به فرار شدند.

فرماندهی ارتش سوریه می‌افزاید: این تجاوز نشان از حمایت آشکار دشمن صهیونیستی از گروهک‌های تروریستی از جمله داعش دارد و تلاشی ناامیدانه برای افزایش روحیات از بین رفته تروریست‌ها و تحت الشعاع قرار دادن پیروزی‌های ارتش عربی سوریه در مواجهه با گروه‌های تروریستی است.

شبکه اسکای نیوز نیز اعلام کرده است که ارتش صهیونیستی سقوط جنگنده خود را تکذیب کرده است.

انتهای پیام/د

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.