تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
کد خبر : 59693

استاد حوزه و دانشگاه در گفتگو با پیک هشترود؛

اردوهای راهیان نور شکرگزاری نعمت امنیت است/ فرهنگ شهادت و ایثار از عوامل بقای انقلاب اسلامی هستند

اردوهای راهیان نور شکرگزاری نعمت امنیت است/ فرهنگ شهادت و ایثار از عوامل بقای انقلاب اسلامی هستند

حجت الاسلام عبدالله موحدی گفت: قطعا شهادت و ایثار در گفتمان انقلاب و اسلام به عنوان یکی از آرمان های اساسی و مهم است که می بایست به عنوان عوامل پایداری و عناصر اصلی بقای انقلاب و اسلام معرفی شود که بهترین و عینی ترین بستر معرفی آن راهیان نور می باشد.

حجت الاسلام عبدالله موحدی مسئول نمایندگی سپاه ناحیه هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود با اشاره به اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور گفت: اردوهای راهیان نور احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی است و برپائی و استمرار آن برای احیاء فرهنگ شهادت و مقاومت نیز ضروری است.

 

وی اظهار داشت: اردوی راهیان نور یادآور شکر این نعمت مغفول مانده یعنی امنیت موجود در نظام جمهوری اسلامی است که از آن حفظ و نگهداری کنیم. وجود امنیت، آرامش، استقلال و سربلندی در کشوری که خود هدف صهیونیسم، استکبار، داعش و وهابیت پلید است مرهون خون شهدا و ایثارگری های آنام می باشد. در حقیقت خون شهدا اطفاکننده آتش ناامنی های بوده و هست.

 

موحدی افزود: اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس موجب ارتقای معنویت و ترویج فرهنگ و ارزش های انقلاب اسلامی در نسل های امروزی است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان غیور اسلام حماسه های ماندگار و بی بدیل را خلق کردند که این مهم باید سینه به سینه به نسل ها منتقل شود. چراکه عملیات فرهنگی راهیان نور، فرهنگ ساز است و تاثیر مطلوبی در ترویج ارزش های انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل های مختلف جامعه بویژه کاروان های داشن آموزی دارد.

 

وی تاکید کرد: هر فکر و مکتبی برای آن بتواند استمراری داشته باشد نیاز به توجه به آرمان هایش و ترویج و زنده نگه داشتن آنها دارد. قطعا شهادت و ایثار در گفتمان انقلاب و اسلام به عنوان یکی از آرمان های اساسی و مهم است که می بایست به عنوان عوامل پایداری و عناصر اصلی بقای انقلاب و اسلام معرفی شود که بهترین و عینی ترین بستر معرفی آن راهیان نور می باشد.

 

موحدی در مورد موارد کاربردی راهیان نور نیز اضافه کرد: بسیج مردمی، همدلی و همزبانی، روحیه انقلابی، صحنه کارزار حق علیه باطل، حافظ امنیت کشور، رابط بین نسل ها و پاسداشت مقام است.

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.