تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳
کد خبر : 59507

درگیری‌های شدید در غرب موصل/ داعش سرسختانه مقاومت می‌کند +نقشه

درگیری‌های شدید در غرب موصل/ داعش سرسختانه مقاومت می‌کند +نقشه

نیروهای عراقی در چندین منطقه غرب موصل بشدت با تروریست‌های داعش درگیر شده‌اند و پیشروی‌ها هرچند آهسته و کند است اما کماکان ادامه دارد.

به گزارش پیک هشترود به نقل از فارس، درگیری‌های شدید میان نیروهای عراقی با تروریست‌های داعش از صبح امروز (یکشنبه) بشدت جریان دارد و در چندین منطقه مختلف نیروهای «نهاد مبارزه با تروریسم»، «پلیس فدرال» و «نیروهای واکنش سریع» با تروریست‌ها درگیر شده‌اند.

به نوشته پایگاه خبری المعلومه، سرلشگر ستاد «عبدالامیر رشید یارالله» فرمانده کل عملیات موصل با صدور بیانیه‌ای از آزادی منطقه «الاغوات» خبر داده است و از سوی دیگر نیز نیروهای پلیس فدرال و واکنش سریع توانسته وارد منطقه «باب الطوب» و «الموصل الجدید» شوند. خیابان «حلب» و پل «الحریه» در این منطقه پیش از این آزاد شده بود.

در حال حاضر نیروهای عراقی در مناطق «المحطه»، «النفط»، «الموصل الجدید»، «الرساله»، «نابلس» و «وادی العین» با تروریست‌ها بشدت درگیر هستند.

آخرین وضعیت میدانی موصل/ ابعاد اصلی 

شبکه رووداو اما به نقل از منابع میدانی اعلام کرده است که تروریست‌های داعش با وجود اینکه بیش از نیمی از غرب موصل را نیز از دست داده‌اند، اما از چند روز گذشته تا کنون به سختی مقاومت می‌کنند؛ به گونه‌ای که نیروهای عراقی با وجود سه روز درگیری شدید هنوز موفق به ورود به منطقه «الموصل القدیمه» نشده‌اند و در منطقه ساختمان‌های دولتی فقط ۵۰۰ متر توانسته‌اند پیشروی کنند.

بنا بر این گزارش، تروریست‌ها از خودروهای بمب‌گذاری شده و عوامل انتحاری به طور گسترده بهره می‌برند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.