تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶
کد خبر : 59428

امام جمعه هشترود:

بدنبال افراد متخصص در شورای شهر باشید/ وجود طایفه گرائی در انتخابات باعث نابودی هرچه بیشتر شهر خواهد شد/ وضعیت نظافت شهر در آستانه عید نامناسب است

بدنبال افراد متخصص در شورای شهر باشید/ وجود طایفه گرائی در انتخابات باعث نابودی هرچه بیشتر شهر خواهد شد/ وضعیت نظافت شهر در آستانه عید نامناسب است

حجت الاسلام علی رحیمی گفت: بدنبال طایفه گرائی در انتخابات نباشید و افراد کاردانی انتخاب کنید چراکه رای به افراد فاقد صلاحیت باعث خواهد شد وضعیت شهر در آینده بدتر هم بشود.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، حجت الاسلام علی رحیمی امام جمعه هشترود در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به اهمیت انتخابات شورای شهر گفت: وظیفه اجتماعی و اخلاقی است تا افراد توانمند وارد میدان انتخابات شورا شوند و اگر این افراد نیامدند حتما باید شهروندان به سراغ آنها بروند.

 

وی اظهار داشت: اگر انتخاب مردم صحیح نباشد نباید در آینده از وضعیت نامناسب شهر گلایه کنند لذا بدنبال افراد متخصص در انتخابات باشید.

 

رحیمی افزود: بدنبال طایفه گرائی در انتخابات نباشید و افراد کاردانی انتخاب کنید چراکه رای به افراد فاقد صلاحیت باعث خواهد شد وضعیت شهر در آینده بدتر هم بشود.

 

امام جمعه هشترود تصریح کرد: بهانه نبود اعتبار برای شهرداری هشترود دروغ محض است چراکه بودجه ۴ میلیارد تومانی کلان است و سوء مدیریت ها باعث شده کارهای عمرانی در شهر صورت نگیرد.

 

وی تاکید کرد: اگر شورا ضعیف باشد شهردار هم به حرفشان گوش نمی دهد و نتیجه خوبی هم برای شهر نخواهد داشت.

 

رحیمی اضافه کرد: به شهردار هشترود به عنوان یک برادر توصیه می کنم که در ایام عید بدلیل حضور مسافران و میهمانان در تنظیف شهری تلاش بیشتری داشته باشد چراکه وضعیت نظافت شهر بسیار ضعیف است و برازنده مردم آن نیست.

 

خطیب جمعه هشترود ادامه داد: شورا اگر به وظایف خود آگاه باشد می تواند عامل حرکت و جنب و جوش در شهر باشد و مسئولین را پای کار بیاورد.

 

رحیمی همچنین با اشاره به هفته نیکوکاری بیان کرد: در این روزهای نزدیک به عید بسیاری چشم انتظار دستان خیرین هستند حتما مردم با مشارکت خود در برآورده سازی قسمتی از نیازهای این قشر محروم قدمی بردارند.

 

وی همچنین با گرامیداشت ۲۲ اسفند روز شهید نیز ابراز کرد: مراسم یادواره ۲۱۶ شهید شهرستان هشترود روز یکشنبه برگزار خواهد شد و انتظار می رود مردم با حضور پرشور خود در این برنامه دین خود را به شهدا ادا کنند.

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.