تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
کد خبر : 59377

زمان تعیین تکلیف برگزاری الکترونیک انتخابات شوراها

زمان تعیین تکلیف برگزاری الکترونیک انتخابات شوراها

نائب رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها از تعیین تکلیف برگزاری این انتخابات در سال آینده به صورت الکترونیک در هفته آینده خبر داد.

به گزارش پیک هشترود به نقل از تسنیم، محمدجواد کولیوند نائب رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها، با اشاره به برگزاری الکترونیک این انتخابات در سال ۹۶ گفت: از سوی وزارت کشور سه پیشنهاد به هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها برای برگزاری الکترونیک این انتخابات در سال آینده ارائه شده است.

وی ادامه داد: در نامه وزارت کشور به هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها پیشنهاداتی ارائه شده که این پیشنهادات شامل این است که یا در کلان‌شهرهای تهران و مشهد، مراکز استان‌ها، شهرهای با ۷ یا ۹ نفر عضو شوراها یا شهرهای ۵ عضوی برگزار شود که هنوز در مورد آن تصمیم‌گیری نشده  است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه در نشست مشترک روز شنبه (۲۱اسفند) اعضای هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها  با وزارت کشور و شورای نگهبان، برگزاری الکترونیک این انتخابات بررسی می‌شود، اظهار داشت: به طور قطع ۱۰ هزار شعبه در انتخابات شوراها به صورت الکترونیک برگزار می‌شود.

نائب رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها، تصریح کرد: هیئت‌های اجرایی برای انتخابات شوراها نیز از ۲۵ اسفند فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.