تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
کد خبر : 59366

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:

قرآن برنامه عملی برای زندگی است

قرآن برنامه عملی برای زندگی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی قرآن را کتاب آسمانی برای تمام دوران بیان کرد و گفت: قرآن کریم برای ظواهر و تشریفات نیست و برنامه عملی زندگی برای فضیلت و قرب انسان به خداوند متعال است.

به گزارش پیک هشترود به نقل از فارس، آیت الله محسن مجتهد شبستری  نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پیامی به چهارمین دوره مسابقات قرآن قوه قضائیه در هتل کایا تبریز که توسط حجت‌الاسلام مشهوری قرائت شد، اظهار داشته است: می‌دانیم بزرگ‌ترین و جاودانه‌ترین معجزه پیامبر و بزرگ‌ترین برنامه سعادت قرآن کریم است و طبق فرموده پیامبر اکرم که سفارش کرده‌اند:  بر شما باد چنگ به دامان قرآن بزنید و آن را جز برنامه خود قرار دهید خداوند در قرآن مجید از طریق نشان دادن قرآن تجلی داده است و چنان قدرت نمایی می‌کند که هر وقت دانشمندان در آن تامل می‌کند به نکات زیادی برخورد می‌کند و هیچ وقت این نکات پایان نخواهد یافت و تلاوت قرآن همیشه لذت بخش  و بر معنویت می‌افزاید.

وی افزوده است: قرآن شجره طیبه‌ای است و شاخه‌های آن بر فراز آسمان‌ها است و تمام بشریت می‌تواند از آن بهره‌مند شود و این قرآن است که با حفظ آن روح انسان تلطیف می‌یابد و تلاوت آن موجب شادی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تصریح کرده است: خدا را شاکریم در این نظام قرآن روز به روز رونق گرفته و هر روز حافظان و قاریان به چشم می‌خورد ولی این بدان معنی نیست که راه به پایان یافته ما  راه زیادی در پیش داریم و نباید فراموش کنیم قرآن برنامه عمل به زندگی است.

وی اظهار امیدواری کرد،  تمام مردم این کلام خدارا آموزه خود قرار داده و برنامه و سرلوحه خود قرار دهند و بزرگ‌ترین جایزه را خدا به شما قرآنیان بخشیده و این نوید را داده بخوانید و به درگاه الهی برسید.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.