تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
کد خبر : 59347

رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود در گفتگو با پیک هشترود:

آمادگی شبانه روزی اکیپ های راهداری برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی/ سامانه ۱۴۱ برای اگاهی از وضعیت راهها

آمادگی شبانه روزی اکیپ های راهداری برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی/ سامانه ۱۴۱ برای اگاهی از وضعیت راهها

مهندس علیرضا اوشال از آمادگی کامل راهداران هشترود برای ارائه خدمات ارزنده به مسافران سفرهای نوروزی خبر داد.

مهندس علیرضا اوشال در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود با اشاره به آمادگی اکیپ های راهداری و پرسنل اداره برای استقبال و خدمات رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی، گفت: اکیپ های راهداری با اختیار داشتن تجهیزات کامل بصورت شبانه روزی در راه های ارتباطی شهرستان مستقر خواهند شد.

 

 

وی اظهار داشت: گشت های راهداری برای نوروز امسال از ۲۰ اسفندماه آغاز و تا ۲۰ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

 

 

اوشال افزود: از ظرفیت ۲۰ دستگاه از ماشین آلات سنگین ، سبک و نیمه سنگین و ۴۳ نفر از نیروهای اداره در قالب اکیپ های راهداری و پرسنل جهت خدمات رسانی به مسافرین نوروزی در ایام تعطیلات استفاده خواهد شد.

 

 

رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروزی بصورت شبانه روزی اکیپ های راهداری و پرسنل اداره در محورها حضور فعال داشته و با تمام توان خدمات لازم را به مسافران ارائه خواهند داد.

 

 

اوشال به بازبینی و اطمینان خاطر از سالم بودن روشنایی و چراغ های چشمک زن و نصب علائم و شستشوی و مرمت و بازسازی تابلوهای علائم و لکه گیری اسفالت در طول مسیرهای مواصلاتی توسط نیروهای راهداری هشترود انجام خواهد شد اشاره و بیان کرد: آماده سازی ، نظافت و تجهیز راهدارخانه های شهید محمدخواه و مرکزی برای اقامه نماز و در صورت نیاز برای اسکان مسافران نوروزی آماده خدمات رسانی می باشد.

 

 

وی با بیان اینکه هماهنگی و تعامل بسیار خوبی با سایر سازمان ها و ارکان های مسئول به منظور خدمات دهی هر چه بهتر به مسافرین نوروزی حاصل شده است ، تصریح کرد: سامانه ۱۴۱ و شماره تلفن های اداره۰۴۱۵۲۶۲۲۲۸۸–۰۴۱۵۲۶۲۲۱۲۹–۰۴۱۵۲۶۲۵۰۶۶ برای ارائه اطلاعات راهها برای مسافرین نوروزی در نظر گرفته شده و مسافران می توانند در صورت نیاز تماس حاصل نمایند.

 

 

اوشال خاطرنشان کرد: در صورت خروج از منزل از سالم بودن خودروهای خود اطمینان حاصل نموده و با رعایت نمودن نکات ایمنی راه در جاده ها تردد نمایید.

 

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.