تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲
کد خبر : 59297

فعال رسانه ای در مجمع عالی بسیج هشترود:

باید بدنبال محتواسازی در فضای مجازی بود/ استفاده از توان معلمان برای گسترش فرهنگ استفاده از شبکه های اجتماعی در بین دانش آموزان

باید بدنبال محتواسازی در فضای مجازی بود/ استفاده از توان معلمان برای گسترش فرهنگ استفاده از شبکه های اجتماعی در بین دانش آموزان

مهدی اسماعیل نژاد گفت: باتوجه به تاثیرگذاری جامعه فرهنگی و معلمان در کشور می توان با آموزش آنها زمینه انتقال فرهنگ صحیح استفاده از شبکه های اجتماعی را به دانش آموزان که خیل عظیمی از جامعه را تشکیل می دهند، را فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، مجمع عالی بسیج شهرستان هشترود با موضوع فضای مجازی در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه هشترود برگزار شد.

 

مهدی اسماعیل نژاد مسئول کارگروه علمی مجمع بسیج و از فعالان فضای مجازی شهرستان در این جلسه با اشاره به اهمیت فضای مجازی گفت: اهمیت فضای مجازی بقدری است که رهبر انقلاب تاکید کرده اند که تولید محتوا در فضای مجازی و در عصر کنونی واجب ترین مستحبی است.

 

 

وی اظهار داشت: گسترش شبکه های اجتماعی در کشور بر کسی پوشیده نیست لذا باید برای برآورده سازی نیازهای مخاطبان باید بدنبال محتواسازی و بمباران محتوا در فضای مجازی بود تا کاربران از منابع ناصحیح استفاده نکنند.

 

مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی پیک هشترود افزود: ابتدا باید با سرمایه گذاری مناسب و استفاده از توان داخلی بدنبال تولید شبکه های اجتماعی داخلی قوی بود تا بتوان در بین مخاطبان داخلی اعتماد ایجاد کرد و سپس با تقویت آنها بتوان استفاده از شبکه های اجتماعی خارجی را در کشور محدود کرد.

 

 

اسماعیل نژاد تصریح کرد: نیاز است تا برای فرهنگ سازی برای استفاده از شبکه های مجازی در جامعه باید از توان و ظرفیت بسیج استفاده کرد و این ظرفیت را نباید نادیده گرفت.

 

وی تاکید کرد: باتوجه به تاثیرگذاری جامعه فرهنگی و معلمان در کشور می توان با آموزش آنها زمینه انتقال فرهنگ صحیح استفاده از شبکه های اجتماعی را به دانش آموزان که خیل عظیمی از جامعه را تشکیل می دهند، را فراهم کرد.

 

در این جلسه هاشمی از کارشناسان فضای سایبر و حسن مولوی از فعالان فضای مجازی نیز به نکاتی در مورد فضای مجازی پرداختند.

 

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.